Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. augusztus 18., csütörtök

Süti


Az első fenyőág. Nagyon szép. Élethű.


Mikor a csekkeket fizettem be a postán 23 ember volt előttem. A könyveket nézegettem és a sütis könyvet megtalálva azt hittem tudom memorizálni a recepteket. Mivel számomra több is tetszett, meg is vettem. Régóta keresem azt a receptet ami a múltból rémlik, de semmilyen címszó alatt a szakácskönyvekben még nem találtam. Aranyos volt a pénztáros, mert kérdésemre, hogy a csekkek mellet ezt a füzetet önnél kell fizetni? - azt válaszolta, hogy csak akkor, ha hozok belőle kóstolót.



Remek! Örülök a receptnek, be kerül a kedvencek közé. Kellemesen édes.


Ritától vettem az ötletet. Fűszervajat akartam készíteni, de mivel az újhagyma roppanós zöldjét nem akartam kidobni, bőven jutott a zöldségekhez. Csak só, kis bors a hekkre és finom igazi vajdarabkák a zöldségre, halra és nyami!

6 megjegyzés:

MJ 2016. augusztus 18. 20:42  

Huszonhárom ember? Irgalom .... ! Én ha benyitok a postára és a sor négy főnél több már megyek is tovább. Vagy visszamegyek másnap, vagy jártomban-keltemben betérek valahol egy külvárosi, békés kis postára. Nincs az az Isten, akkora sort kiálljak! Ha csak a négyet állom ki ... tegnap ketten voltak előttem mikor beálltam és tíz percig tartott. :)

Tüzes Beáta 2016. augusztus 18. 20:45  

Ez sem volt 20 percnél több. Két helyen ment. Megszoktam. Sok az ember. Pesti vagyok.

Rita 2016. augusztus 19. 21:06  

Tényleg nagyon élethű a fenyő!

Örülök, hogy ízlett!:)

Vera 2016. augusztus 20. 14:19  

Süti nagyon guszta..Ahol négy ember áll előttem is... az már tömeg...

Palkó 2016. augusztus 21. 20:51  

Én is pesti lettem :) - de a 23 ember nekem még sok lenne :)
Új karácsonyi képbe kezdtél? Vagy lemaradtam valamiről?
A süti jól néz ki, szerintem ilyet anyukám is szokott... diós?
A halat sajnos nem szeretem, de ez gusztán néz ki :)
Legyen szép heted!

Jucus 2016. augusztus 22. 14:22  

Én Londoni szeletként ismerem, imádom!
Anyu nagynénje tudott ilyet nagyon fincsit!