Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. szeptember 3., szombat

Sok kis vörösbegy


Aranyosak a madarak. Elrontottam a mintát. Az alma alatti ág 4 sorral lejjebb van eredetileg, de nem bontottam vissza. Az egyik zöld fonálból egy egész motring elfogyott a tűlevelekhez. Kezdem unni, bár egyre kevesebb lesz ahogy haladok felfelé.


Hóvégén rá vagyok utalva, hogy olyat főzzek a családnak ami otthon van. Pénzszűke miatt. Leszedtem a kertből egy csomó spenótot, két órán keresztül csipegettem a leveleket. Nagy adag készült. Két zacskóban lefagyasztottam és ebéd is lett:



Tegnap elpusztult a 16 éves cicánk. Megsirattuk. Ma még kerestem reggel egy fél pillanatra. Hosszú ideig volt a mindennapok része. Hála a gyógyszernek még volt egy szép nyara.

Polly egy rossz fürdőlepedőbe takarózik a kosarában. Ha elindul időnként viszi a hátán:


13 megjegyzés:

Vera 2016. szeptember 3. 19:44  

Nagyon sajnáljuk... együtt érzünk Veletek..Szép kort élt meg, jó helye volt Nálatok.
A hímzésed csodaszép,és igy a fotón tényleg vörösbegynek ,és hogy tévesztettél, nem szembe tűnő, és ugy is csak Te tudod.
A spenót meg finom,és egészséges...

Tüzes Beáta 2016. szeptember 3. 19:47  

Köszi az együttérzést! Megrázó volt.

Palkó 2016. szeptember 3. 21:52  

Sajnálom a cicát... bár amikor írtad, hogy nagyon beteg, nem gondoltam, hogy még ilyen sokáig bírja. Hiányozni fog még egy darabig, tudom...
A kutyus viszont nagyon édi az uszályával :)
A vörösbegyes kép gyönyörű, bár értem, hogy a sok tűlevél uncsi lehet :) Azt meg, hogy elszámoltad, csak Te tudod...
Nagy ajándék, ha van a kertben, amiből főzhetsz, és még finom is, egészséges is!
Kívánok Nektek szép vasárnapot!

Tüzes Beáta 2016. szeptember 3. 21:59  

A kert egy áldás, valóban. Jó hétvégét neked is!

Anik 2016. szeptember 4. 8:53  

Gyönyörűen alakul a hímzés! ha nem írod, hogy elszámoltad, észre sem vesszük..:)) Irigykedem ám, hogy úgy főzhetsz spenótot, hogy csak kisétálsz érte a kertbe... tavaly vettem az erkélyre koktélparadicsomot, de nem sokáig sikerült életben tartani..
A kutyuska nagyon cuki!!!!
szép vasárnapot!!

Rita 2016. szeptember 4. 11:54  

Szép emléket állítottatok a cicának.

A madaras kép olyan élethű!

A spenótot én is szeretem, néha megpróbálom beiktatni az étrendbe itthon...

Cat 2016. szeptember 4. 12:24  

Sajnálom a cicát, együtt érzek veletek. Szép kort élt meg.
A kutyus nagyon aranyos.
Nagyon szép lesz a vörösbegyes kép.

CathlenKata 2016. szeptember 4. 15:03  

A kis madaras kép aranyos és jól haladsz vele.
A cicust sajnálom, szép kort megért.....
A kert az néha átok, néha áldás, de jó ha van:-)
A kutyus aranyos.

erdoseva55 2016. szeptember 4. 18:19  

Szegény cicuska! nagyon szép kort élt meg, és nagyszerű helye volt Nálatok!
A hímzésed, ha egyhangú is, csodás lesz!
A spenót kedvencem.
Mikor a legszegényebbek voltunk, akkor éltünk a legjobban! Ayukám levágott egy csirkét vagy tyúkot, abból lett komplett ebéd! :)) Ma már nincsenek állataink, így a zöldségfélék nagyszerű helyettesítők! :)

Névtelen,  2016. szeptember 4. 22:25  

Sajnálom a cicát! Az életünk részévé válnak a jelenlétükkel, kedvességükkel az állatok. Kutyusod édes! .
Praktikusan állsz az élethez, ahogy a kert kisegített. A spenót nagy kedvenc nálunk is, a kutyák is szeretik. :)
Hímzésed gyönyörű, biztos valami álomszépet készítesz belőle!
Brigi

Tüzes Beáta 2016. szeptember 6. 19:10  

Brigi: a kutyák is szeretik a spenótot?! Nohát!!!
Éva: A spenótot én is nagyon szeretem. Mikor a legszegényebbek voltunk....:ötletesnek kell lenni nagyon!

MJ 2016. szeptember 7. 15:50  

Szegény cica! Igazán sajnálom! :(