Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. augusztus 10., péntek

Csuda baba...


...., gondoltam én és ki lett nyomtatva a sok lapból álló minta. Itthon merültem bele. Az tény, hogy a ruhák miatt választottam, de hol van a baba amire rá kell adni? Az első oldal fordítása után meglepődve látom, hogy ez egy nyúl. Tilda nyuszi van írva Bella Makaeva készítése által. Rákerestem. Egy helyen találtam meg a képet, ezt tudom mutatni:


De a mintáját sehol. Tudna valaki segíteni?  Ismerős? Esetleg  meg is van valakinek? Esedezem, küldje el.


Én nem tudom mekkora ez a nyúl, de a felső része a ruhának 44 cm.
Ez nekem új, hogy ruhák mintái is vannak elkészült figurákra. Tetszik. Nagyon beszippantott minket a horgolás. Én nagyon sokat tanulok a minták készítésével.


Hímzek is. Kóci tündérkém haja igen megviselt. Sok volt a hímzés is és a kontúr is. Kis munkának választottam, no ez nem az.
 

Ültem itthon, mint az iszap és arra vártam enyhüljön a meleg. Halogattam mindent. Két nappal ezelőtt rájöttem ez nem fog megtörténni. Szétesik minden a nyáron. Beleálltam és két napja megyek. Hőség van, igen, de én fonalat akartam. A játék boltban megláttam ezt a tündi bündi kulcstartó cicát és haza hoztam.


Minden, ami kedves nekem egy csomagban. A cicám és a megvett kincseim egy helyen.
Azért nagyon várom a lehűlést. Az éjszaka valamikor megérkezik...

10 megjegyzés:

Holdgyöngy 2018. augusztus 11. 6:01  

Ide megérkezett, igaz mosott mindent, de megjött. Nagyon vártuk. Ez a cica nagyon tud élni, s látszik, hogy veled van.

Névtelen,  2018. augusztus 11. 8:02  

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=hu&u=http://tinyminidesign.blogspot.hu/2017/03/tonton-doll-and-tilda-bunny-free.html

Rita 2018. augusztus 11. 10:21  

Igaz, hogy munkás, de elragadó a kis kócos.

Érdekes, hogy egyszerre szippantott be minket a horgolás...

Remélem, meglesz a nyuszi minta, nekem sajnos nem ismerős.

Vera 2018. augusztus 11. 17:47  

A nyuszi mintát én sem ismerem...Viszont a hímzésd nagyon aranyos lesz...Mosolyt csal az ember arcára....
A cicád a legaranyosabb

JuciKa 2018. augusztus 11. 19:21  

Az a hímzett baba...csodás! Látom a nyuszimintát megkaptad, szuper!

Edit 2018. augusztus 12. 17:32  

Egy Tilda nyuszkó mintát a 2. kommentben már belinkelt neked valaki. :)
Vagy az nem jó?
Amúgy ezek a Tilda dolgok nagyon klasszak.

Andulka 2018. augusztus 12. 17:54  

Első ránézésre meg nem mondtam volna, hogy ez egy nyuszi, valahogy elveszik a ruhában, de amúgy cuki.
A hímzésed is szépen alakul, de a cicád visz mindent! :-)

Fáni 2018. augusztus 14. 21:55  

Sok sok szépség készült a meleg ellenére.
Én már nagyon szenvedek......most egy picit jobb, az előbb volt egy hatalmas zápor, valamivel enyhébb az idő.
Most nm csak kedved, de az unokázás miatt sem varrok, de ami késik nem múlik :)

Jucus 2018. szeptember 3. 14:10  

Egyem a kis cicáját! :o)