Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. augusztus 7., kedd

Szofi


Állatkák után az első horgolt babám. A ruhája nagyon tetszik, a minta leírását eltettem, mert még biztos használom.


Macival jól meglesznek.


Készítettem egy horgolt csizmát. A babának szántam, de nagy lett. Sebaj, karácsonyi dísz lesz a fára.

Én is kinlódok a melegtől, mint sokan. A hűs éjszaka és a nappali hűtés miatt kicsit meg is fáztam. Fáj a torkom. Szeretem a nyarat, de a hőséget nem. Remélem jövő héten marad a30 fok körüli hőmérséklet.

6 megjegyzés:

Holdgyöngy 2018. augusztus 7. 19:49  

A harmincfokos hidegfront... Szépen bővül a családod.

Tüzes Beáta 2018. augusztus 7. 20:14  

Igen. Hidegfront 30 fokra. De az jobb mint a 35! Enyhe vígasz, de ez van. Sokak komfortérzete rossz és a határon jár idegileg. Meggondolom mikor megyek, ha lehet akkor nem és ez a jellemző. Szenvedünk.

JuciKa 2018. augusztus 8. 12:04  

Aranyos a babád! jól mutatnak a macival együtt. Hatalmas ötlet a cipő karácsonyfa dísz! Vihetem az ötletet?

Jucus 2018. augusztus 8. 15:47  

Csak nézek, hogy ügyesedtem az amigurumiban!
Én még csak tervezem, hogy ezt-azt csinálok majd, nah, majd szabin! :o)

Vera 2018. augusztus 8. 19:56  

Amigurumi őrület.... de igy van jó...Lehet őket imádni, lehet szeretve készíteni...
Ha karácsonyi vásár lehet már, akkor nem újdonság az karácsonyi ajándék készítése sem...

Tüzes Beáta 2018. augusztus 10. 8:26  

JuciKa: igen, viheted az ötletet! Naná! bármit.
Vera: én is hallottam, hogy Londonban megnyílt a karácsonyi vásár. Tetszik is meg nem is. Jó ötlet biznisz szempontból, de nincs itt az ideje.