Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. szeptember 16., vasárnap

Baba elegánsan


A képen látható modell alapján...


...készítettem ezt a szoknyát a babának. Kicsi a baba, nagy a csipke, mert csak ezt kaptam, de tetszik. A felső részét is el akartam készíteni a hétvége előtt, de úgy megfájdult a csípőmben a forgóm, hogy tegnap egész nap feküdtem. Tavaly a térdem, idén a csípőm: kopok. A fenébe!  Elkezdtem calciumot szedni rendszeresen, orvoshoz nem akarok menni.  Lassítok.


A hosszú jó idő miatt a héten három padlizsán is szép nagyra nőtt. Ma faszénen sütöttünk, mert eddig a nagy hőség miatt nem lehetett, az újabb családi összejövetelnél pedig talán már nem lehet. Bár amilyen az időjárás még októberben is számítani lehet kellemes melegre.

Elmondom, mert annyira megdöbbentett: - A lányom kórházban dolgozik újszülött- és gyermekosztályon. Feladatukhoz tartozik az is, hogy bántalmazott gyerekekhez rendőrt hívjanak. Emiatt néha az orvos is kap jó pár pofont a sértett " apukától ". A héten egy három hetes babát vittek be, mert nem akar felébredni - mondta az anya. Hosszas kérdezgetés után kiderült, hogy egyszerre 20 db Xanaxot adtak be neki. A vérvételből látszott, hogy hetek óta rendszeresen kapja. A szervei leálltak, lélegeztető gépre került, ha túléli akkor sem lesz már soha teljes ember.
Képtelen vagyok ezen túltenni magam.

6 megjegyzés:

Edit 2018. szeptember 16. 19:41  

Nagyon belejöttél a babaruhák gyártásába. Jól néz ki az újabb darab. :)
Gyermekbántalmazás: sajnos, én is többször "találkoztam" szörnyű esetekkel. Nagyon sajnálom a kis áldozatokat, akik nem tehetnek semmiről.
Ez a baba kinek ártott? Sokat sírt, vagy más volt a gond? 20 db Xanax egy lovat is kiütne, nem egy csecsemőt. Felelőtlen, brutális szülők, remélem, jól megkapják, ami ezért jár! Minimum ki kellene próbálni velük ugyanezt! Felháborító!

Tüzes Beáta 2018. szeptember 16. 20:00  

Hetente van hasonló eset. Borzalmas! Mondtam a lányomnak arról biztosíthatlak a legtöbb szülő jó. Meggyőződtem róla mikor a három gyerekem szülői értekezletére jártam. Hinni akarom hogy így van.

Holdgyöngy 2018. szeptember 16. 20:21  

Attól féltem szexuálisan molesztálták, szegényt. Mondjuk ez sem örömhír. Vannak jó szülők , hidd el, csak róluk kevésbé esik szó.

Vera 2018. szeptember 17. 7:49  

Jó az új baba cucc..
Hogy milyen emberek vannak...Nem csoda hogy az ott dolgozókat is lelkileg is megviselik az ilyen esetek...???

Rita 2018. szeptember 18. 21:16  

Nagyon belejöttél a babák csinosításába!

Pedagógusként sajnos én is találkozom noha megdöbbentő, elszomorító esetekkel. A legtöbb diák és szülő viszont tényleg kedves, aranyos.

Fáni 2018. szeptember 20. 22:18  

Nagyon szép ruhákat készítesz.
Megdöbbentő, szinte szóhoz sem jut az ember ilyenkor. Az jutott az eszembe, az állat nem bántja a saját kölykeit, mi emberek pedig......