Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. március 3., kedd

Lace bag



Azaz csipke táska. Fenti kép lámpa alatt, alsó pedig természetes fényben. Utóbbi jobb. Most a fotón látom milyen vacak rajta a kínai áruházban vett művirág, ez most ilyenre sikerült. Hát nem olyan, mint amiről az ötleteket vettem. De azért örüljünk neki, vannak igazán szép részletei:







Ha bele gondolok részletekben kell szemlélni és akkor jó! Sajnos nem tudok róla áradozni. Nehéz volt elkészíteni és most nem is látom reálisan, mert beteltem vele.


Mikor a kínai boltban nézelődtem művirág után, megláttam az arany szögeket. Óooooh! Én ilyet már régóta szeretnék, mert az a sok apró kézimunka mehetne a falra, de hogy néz ki a szoba a szögekkel tele ütögetve?  Ettől kezdve jól!

9 megjegyzés:

chanson 2015. március 3. 19:12  

Ó, ez nagyon szép! Milyen ügyes vagy! És türelmes... :-)

Hajni 2015. március 3. 21:28  

A kedvencem még mindig a gyöngyökbõl hímzett virág a táskán :)

Hajni 2015. március 3. 21:28  
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Anette kincsei 2015. március 4. 1:13  

Mert mondod, hogy nem vagy megelegedve vele? Persze, a muvesz dolga elegedetlenkedni a munkajaval....
De szerintem nagyon is szep es elegans let! Igazi victorianus-korabeli stilust idezo. Nekem tetszik!

Fáni 2015. március 4. 9:35  

Szerintem is jó lett :) Nagyon ügyes vagy

Vera 2015. március 4. 17:54  

Jó sok munkát és díszitést fektettél bele..Ügyes vagy...

Palkó 2015. március 4. 22:13  

Hú, ezzel eszméletlenül sokat dolgozhattál! Millió apró részlet! Nem csodálom, hogy kicsit félretetted... de majd újra megjön a kedved pár nap múlva! :)

Laucica 2015. március 13. 18:34  

Én imádom!!!! Gyönyörű:)