Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. december 1., csütörtök

Chudesnaya Igla


Nagy képbe kezdtem, nekem nagyon tetszőbe és bő két hónap biztos kell az elkészítéséhez.


De! Ma vettem észre a hibámat és már olyan nagy rész van készen, hogy ezt már így hagyom, de nagyon bánt! Két mintaív van, az egyiken a minta, a másikon a gyöngyök felvarrása és utóbbin fedeztem fel, hogy a rózsaszín kockákkal jelzett fonál az a képen látható fonalakból a rózsaszínesebb, én meg az egészet pirossal hímeztem. A ruhán a ráncok lehettek volna sokkal kiemelkedőbbek! Ah! Most már mindkét mintaíven ellenőrzöm az új jelek után a fonalakat. Nem könnyű, de csak azt tudom mondani: váoh, szép lesz!



A lakást is díszítem


és az udvart is. Idén méteres műfenyőt tettem ki, alatta jegesmedvével és nyuszival. Ez itt most nem látszik. Mindkettő hungarocellből van, lehet néha a szomszéd adja majd vissza. Viharos a szél ma.

5 megjegyzés:

Vera 2016. december 1. 20:09  

Nem mutatnád meg amit varrsz most,hogy mi az?El sem hiszem, hogy már ebből is ennyit varrtál...
Jók a dííszeid...

Vera 2016. december 1. 22:38  

köszönöm...igy mindenki tudja követni, hogy mi készül...és hol tartasz...
Gyönyörű lesz...!!!!!!!!

Jucus 2016. december 2. 17:08  

Tényleg nagy munka lesz, de csini a hölgyemény! És ha továbbra is azzal a színnel hímzed, amivel elcserélted? Engem is tud piszkálni, ha valamit nem jól csinálok, legyen az szín vagy szem...a mostani apró munkámat már 3-4x bontom :)
Szép lesz nálatok Karácsonyra!

Névtelen,  2016. december 2. 19:38  

Ismét egy gyönyörű képbe kezdtél. És nagyon gyorsan haladsz vele!

Jó a hangulata a karácsonyi díszeknek!

Lia