Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. november 27., vasárnap

Ekaterina Volkova: Christmas Fairy



Az utolsó karácsonyi hímzésem az idén.  A minta az előző bejegyzésben leírtakon túl pompon és három hópehely. Ja! Hószikrás fonál az aljára. Ebből már kevés van és nem is kapok semmilyen boltban. Már nem öltöm, mert leszakadoznak a szép csillámjai. Ráteszem a textilre és fehér fonállal felöltögetem, mint egy szalagot. Még ki kell találnom a végleges formáját. Nagyon szerettem!


Katától ajándékot kaptam. Ééééédes textilek, de hatalmas jelentőséggel bírnak ha nekem pont ilyen kell. Az alábbi mintát jegeltem, mert a fent látható textilt választottam hozzá a bolti kínálatból. Nem rossz, de Katától megérkezett a tökéletes. Alul látható:


Ez nem direkt, egyszerűen a véletlen produkálja. Ezért jó, ha sokféle van és ezt köszönöm Katának és Anettnek egyaránt:


Anettől is kaptam karácsonyi csomagot. Tündéri készletet, anyagokat szintén. Álom rózsaszín flanelt és szatént...is, ügyesen készített telefontartót és rendkívüli kézzel festett fonalakat:




Itt is köszönöm mindkettőtöknek, mert mikor a postás becsengetett, szóhoz sem tudtam jutni az örömtől.


A konyhában kipurcant az egész évben kiszolgáló izzósor. Sok éves volt. Két hely van a lakásban ahol nyáron is bedugok világítást. Nyáron is van sötét, csak később. Szóval.., kidobtam. Már több helyen látok dekorációnak kültéri világítást. Nem este, hanem 5 órakor, de sötétben jöttem haza és valamiért elvarázsolt a hideg fehér fénye az egyik korlátnak. Arra gondoltam nekem ez jó lesz a konyhába, vettem ilyet 1500 Ft-ért és hozzá egy fehér boát 300 Ft-ért. Pokolian vakító fénye van, de szép.
 

Vettetek már rúdban vért? Ritkán látok, de szívesen veszem ha van. Kockára vágom és sok sok vöröshagymával pár perc alatt készre sütöm:


11 megjegyzés:

Rita 2016. november 27. 21:55  

Tündéri a hímzés!

Rúdban vér: itt vérpuding néven fut. Szeretjük. Szeletekre vágjuk, olajon megsütjük és (vörös)áfonyalekvárral esszük.

agnesordog 2016. november 27. 22:05  

Szeretném elkérni a villámtűdet ! Már a sokadik csodás himzés készült idén nálad !

Tüzes Beáta 2016. november 27. 22:09  

Nem vagyok biztos benne, hogy ugyanarról beszélünk. Itt: mint a véreshurka. Borssal, sóval. De már semmin nem lepődöm meg. A lényeg: a tápláló értéke. Így vagy úgy fűszerezve ugyanaz jut a szervezetbe.

JuciKa 2016. november 28. 8:18  

Csodás hímzések! Karácsonyi tündér nekem is tervben van, már látom az idén nem lesz belőle semmi.

Anikó 2016. november 28. 9:02  

Gyönyörű a hímzésed! :-)
Vért utoljára gyerekkoromba ettem, mikor csirkét vágtunk. De nem hiányzik..:-)

Dóra 2016. november 28. 10:23  

Nagyon szép lett a tündérkéd, az ajándékaid is csodásak!
Nagyon szeretem a sült vért, évek óta nem ettem már!

Névtelen,  2016. november 28. 10:26  

A kis tündérke nagyon bájos lett.

Sok szép ajándékot kaptál!

Lia

CathlenKata 2016. november 28. 10:50  

Örülök, hogy eltaláltam mi is kellene:-) Legyen szép az ünneped!
Sült vért azt hiszem utoljára gyerekkoromban ettem, disznóvágáskor, jó régen volt. Köszi, hogy visszahoztad az emlékét!

Vera 2016. november 29. 14:25  

Már annyiszor voltam itt, mégsem írtam...lassan rám ragad a többiek szokása...
Pár hónapig elmolyolnék ezen a mintán...NAGYON aranyos és szép lett!!!
Szép ajándékokat kaptál!
Én levesbe szerettem belefőzni a vért...HHHHHHHHHHÚ de finom is volt....

Ja és az égőd is nagyon klassz...én is szeretnék...

Jucus 2016. december 2. 17:12  

Óóóóh, álomszép dolgokat mutatsz!
Csúcs lett a hímzésed! Gyönyörű rajta a piros gyöngyöcske, a csillag, a kis csengettyű, a pompom a legcukibb!
Csupa gyönyörűséget kaptál, csinálj belőle sok-sok szépet...ahogy ismerlek, hipp-hopp meglesz minden!
Ilyen rúd-vért még nem is láttam...szeretem hagymásan...de rég ettem :o)

Anette kincsei 2016. december 9. 8:17  

Használd egészséggel! Boldog Karácsonyt Kívánok sok szeretettel!!