Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. november 23., szerda

A szaloncukorról


Aki megvette a Nők lapja adventi számát annak nem mondok újat, mert olvashatta a szaloncukor és a játékok megrendeléséről szóló történetet. Imádom ezt az újságot, kiváló cikkek vannak benne. Ezt le kell írnom: a fenyő díszítése szalagokkal, dióval, almával, mogyoróval a kertben kezdődött. De a fagytól és széltől óvás miatt a már kivágott fa a szalonba került és egyre több díszt kapott.  Cukrokat is, így a szalonban díszített fa különleges cukorkái a szaloncukor nevet kapták.
De a Kugler által írt, felbecsülhetetlen értékű szakácskönyvet azért fényképeztem le, mert kiadása azt a célt szolgálta, hogy akik nem jutnak hozzá pl. a szaloncukorhoz, azok otthon is el tudják készíteni.
Ez a törekvés nekem nagyon szimpatikus, én is szívesen osztom meg másokkal a tapasztalatom. Néha látom blogokon, hogy jogi lépésekkel fenyeget, ha valaki fel meri használni az ott leírtakat. Vicces. Akkor miért teszi közzé?


Ekaterina Volkova képét hímzem. Tündérség, bár pont a bájos pofija hiányzik ahhoz, hogy ez hihető legyen.


Igazi csilinget kapott a bokájára és a varázscsillag is szikrázik, no meg a piros gyöngyök. Ezüst lesz a szárnya...


Az isteni hamburger megtömve lilahagymával, uborkával és paradicsommal, hogy ki is szóródott. A ketchup kicsurog. De úgy a jó!

9 megjegyzés:

Edit 2016. november 23. 20:21  

Oh, újabb hímzés készül! Szépek a színei már most. :)

Vera 2016. november 23. 20:24  

Eszméletlen a gyorsaságod...Már mekkorát hímeztél már az új hímzésből...Kíváncsian várom mi lesz belőle...

Tüzes Beáta 2016. november 23. 21:01  

Höhö. Először érzem, hogy automatikusan megy, rá sem nézek a kontúrra, tapasztalatból tudom hova öltsek. Nevezzetek nyugodtan nagyképűnek.Oh, ez durva! De mostanra már tényleg gyorsan megy.

Tüzes Beáta 2016. november 23. 21:02  

Azt hiszem eltúloztam!!!!

Névtelen,  2016. november 23. 21:13  

Hihetetlen tempóban készülnek Nálad a gyönyörűségek! Mennyi koncentráció, mennyi óra van a készülő munkáidban... Az előző bejegyzésnél csak néztem: saját keresztszemes kiállításod van. :) Váltogathatod, cserélheted kedvedre és évszak szerint a kész képeidet. :) Elismerésem!
Brigi

Rita 2016. november 23. 21:21  

Tényleg, még sosem csináltam szalomcukrot! Köszi a háttérinfót, szeretem tudni, melyik szó miből ered...

És nagyon szuperek a három D-s megoldásaid a hímzésben.

Anikó 2016. november 24. 7:37  

Itt vagyok, megfedésed után . :) gyönyörű művek készülnek, de a hamburger is nyami.. :)
Szép napod neked!

JuciKa 2016. november 24. 8:20  

Szerintem neked motor van a kezedbe ilyen gyorsan hímezni, számomra elképzelhetetlen. Nagyon szép lesz ez a hímzés is!
Gyerekkoromban csak házi készítésű szaloncukorra tellett, de a mi szalonunk sem volt különleges. Köszönöm az információt, nem szoktam megvenni ezt a külön számot a Nők lapjától.

Névtelen,  2016. november 24. 9:45  

A hímzésen már most látszik, hogy nagyon vidám, a színei miatt. Nagyon gyorsan haladsz vele.

Lia