Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. november 17., csütörtök

Janlynn: Holiday Treats



Tegnap este kész lett, ma keretbe tettem és fel is került a falra más kép helyére. Karácsony előtt a téli képeké a főszerep. Csere van. A lakást is elkezdtem díszíteni. Szép lassan, mert létráról föl és le... A legmagasabbal kezdtem, 2,5 m a nappaliban a karnis. Boát és izzósort tettem fel.


Tegnap reggel nagy pelyhekben esett a hó rövid ideig.. Annyira szép volt!

13 megjegyzés:

Edit 2016. november 17. 19:33  

Aztaaaa, már be is fejezted? Hiszen a napokban még jókora rész hiányzott belőle. Hát, gratulálok hozzá, nagyon szép lett a kész kép!
És mennyire jól mutatnak a hímzéseid a falon! Csak ámulok...

Tüzes Beáta 2016. november 17. 19:59  

2 hónapig készítettem. Csak illúzió, hogy hamar készen lett. Röpül az idő!

Palkó 2016. november 17. 21:22  

Szuper szép lett a kép! És a többi is gyönyörű! Csoda jó hangulat lesz nálatok ennyi szép karácsonyi dekorációval :)

Névtelen,  2016. november 18. 7:44  

Csodálatosan szép és bájos ez a kép.
Szerintem is gyorsan haladtál vele.

Lia

Vera 2016. november 18. 8:16  

Nagyon hamar kész lett!!Jól mutat a többivel!

Dóra 2016. november 18. 12:42  

Nekem is úgy tűnik, hogy nagyon hamar készen lett. A keret nem a legjobb, de szépen mutat a többi között a falon! Mekkora hímzéseid vannak!

Rita 2016. november 19. 12:56  

A más gyereke gyorsabban nő, mint a sajátunk, nem?:)

Nagyon tetszik a téli hangulatú fal. Vágyom rá, hogy egyszer majd én is így rendezgessem a sok keresztszemes képemet!

CathlenKata 2016. november 19. 13:11  

Nagyon szép lett és gyorsan elkészült, hiába az idő repül..... A téli fal is tetszik nagyon!

Anik 2016. november 20. 9:38  

Olyan a konyhád, mint valami kiállítóterem!!! :))) tele a fal gyönyörű képekkel!!!
Szép otthonotok van!

Tüzes Beáta 2016. november 20. 19:53  

Köszönöm a kedves bejegyzéseket!
Dórának igaza van, a keret a lányomnak és a férjemnek sem tetszett. Kicsinek találták és a fehér sem jó választás szerintük. Egyet értettem és ki fogom cserélni.

JuciKa 2016. november 24. 8:11  

Gyönyörű itt minden! Madaras a csúcs :)

Jucus 2016. december 2. 17:16  

Csak röpködök itt a szebbnél-szebb bejegyzéseid között és hát...hiszen...itt már kész is és a falon is van a mézeskalács házikó!!! Gyönyörűség! Megérte a kép a kitartásod!