Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. november 13., vasárnap

Idei felfedezésem a tüll...


... a karácsonyi díszítéshez. Főleg ez a pöttyös tüll. Olyan, mintha hópelyhes lenne. Elegáns és szebb formát ad, mint a szalag. Amikor elkészültem vele ki is akasztottam az ajtóra. Korai, tudom. Pénteki bevásárlásom során megvettem a gyertyát az adventi koszorúhoz. Rengeteg volt a piacon, már most árulják és mivel Vera tavaly küldött nekem kis méretű boát, nem kellett arra várni, hogy legyen csokorban tűlevél. A küldeménynek nagyon örültem, mert nem kell minden évben újra készíteni. Kettő lett a díszekből: egy piros és egy fehér-ezüst.



Hungarocell gömbökből még három változat. Én nem ragasztok, mert avval maszatolok, csak gombostűket használtam.


A hatodik és utolsó madaram is kész van. Talán egy hét múlva végzek evvel a képpel.

6 megjegyzés:

Vera 2016. november 13. 21:36  

Szépek lettek a díszeid...Ezt a fenyőfüzért már nem is lehet kapni...Pöttyös tüll is de szép!
Nagyon hamar kész a madarasod... ügyes és gyors vagy!!!!

Edit 2016. november 14. 17:41  

Csodaszép lett a koszorúd azokkal a tüll masnikkal, nagyon tetszik!
És az adventi koszorúd is gyönyörű!
Látom, neked is bejönnek a hungarocell gömbök. Ugye nem is olyan nehéz velük dolgozni, és látványos az eredmény is. :)
A mézes házikód is fantasztikusan jól alakul, nagyon gyorsan haladsz vele, pedig ahogy nézem, elég sok munka lehet vele.

(Én ma néztem szalagokat, sodrott zsinórokat a méteráru boltban, de arany árban vannak! :( A szatén szerű szalag métere 540,-Ft, már-már rablás!)

Névtelen,  2016. november 15. 7:25  

Egyszerűen gyönyörű lett az a koszorú!

A madaras kép pár nap múlva készen is lesz. Nagyon hangulatos.

Lia

erdoseva55 2016. november 15. 19:09  

Szerintem is hamar elkészülsz ezzel a csodás hímzéssel! :)
Szépek lettek a dekorációk, a koszorúd pedig olyan kis könnyed, elegáns. Én az idén kötött koszorúból készítettem adventi koszorút.

Jucus 2016. december 2. 17:14  

Hogy Te milyen újdonságokat mutatsz! Ilyen pöttyös tüllt sem láttam még, tényleg olyan, mintha a koszorúra ráhullott volna a hó!
Ügyi vagy a hungarocellel is és a mézeskalács házikó is látom, már finish-ben van, hajrá!

Névtelen,  2016. december 5. 19:09  

Kedves Beáta !

Nagyon tetszenek a munkáid ,de a pöttyös tüll anyagért odáig vagyok!
Megkérdezhetem ,hogy lehet ilyen anyagot beszerezni?

Köszönöm!
Renáta