Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. november 9., szerda

Kereteztem


Költözés során  kértem a nagyfiamat, hogy a kereteket ne dobja ki. Megörököltem és mikor szétszedtem saját célra megdöbbentő  képeket kaptam. A kép aláírása szerint 1900. évben történő vízfestékkel egy hölgy...


...szinte porrá törve egy selyemre festett kép:


Elteszem mindkettőt. Megbecsülésből a kora miatt. Egymáson volt a kettő. Oh.
A hölgy aki még hölgy volt, ma már férfias asszonyok vannak. Kemények...


Szintén volt itthon keret, francba, az üveget eltörtem. Akkor viszont csak téli kirakás. Az előszobában pomádézik.

Ami nagyon érdekelt: Vera mutatott videót hungarocell gömbökből díszeket. Ötletek  tárháza zúdult rám és imádtam készíteni mind:



Kitaláltam, hogy a kedvenc helyükre, az ágyam lábához törölközőt teszek, ezt könnyen kirázom és nem kell olyan sok hengert használni a szőrtelenítéshez. Hála az égnek imádják!

9 megjegyzés:

JuciKa 2016. november 9. 21:32  

Tetszenek az újra keretezett képek! Régiekre is kellene valami vagány megoldás, hogy a szépségükben, újra ragyogjanak. Mikulásokat tavaly varrtad?

Tüzes Beáta 2016. november 9. 21:42  

Juci: igen, régebbi kép.

Le trame della Galaverna 2016. november 9. 21:58  

Very beautiful
Absolutely wonderful

Palkó 2016. november 9. 22:35  

Gyönyörű az első hímzésed, meg a Mikulásos is aranyos. Mindkettőre emlékszem :)
Igen, kincseket lehet találni egy-egy költözés során :))) A selyem kép különösen tetszik, olyan igazi... ja, mára megkeményedtünk, lehet azért, mert eltűntek a férfiak... mindent a nő visz a vállán, vagy legalábbis sok mindent...
Édesek a házi kedvenceid, olyan jó együtt látni a két "ellenséget"!

Köszönöm a kommentedet! Meghatott... :)

Vera 2016. november 10. 6:09  

Jók a kereteid...persze a hímzéseid is benne...
Milyen édesen alszanak együtt...Én is szeretném, de tudom, sosem fognak aludni igy.

Naaaaaaaa... ugye mennyi mindent lehet készíteni? és el lehet veszni a minták és ötletek közt? a végén az ember már nem is tudja, melyiket is szeretné elkészíteni... Nekem még várnak a díszek... majd egyszerre, egy elkészült... jaj de rosszul sikerült...pedig megfogadtam, ha nincs meg az ihlet, nem csinálok semmit, jobb ha "ágyba" maradok...

MJ 2016. november 10. 14:56  

Még így selyemre festve több mint száz év után is látszik, nem mindennapos szépség volt a hölgy! Én bíz beszorítanám két üveglap közé légmentesen, adnék neki egy méltó keretet és értékelném a látványát! :)

Névtelen,  2016. november 11. 10:54  

Jók lettek a keretezések.
Azok a régi festmények pedig csodásak.

Lia

Anik 2016. november 13. 8:02  

A párizsos nőcis kép valami meseszép.... de jó lenne, ha 1000 évig élnék.. akkor ezt is biztos ki tudnám varrni!! A cicáid tündérek... :)))

Andulka 2016. november 13. 13:31  

Micsoda kincsek... :-)