Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2010. március 30., kedd

Friendship Sampler részlet











Hétvégén festettünk fonalakat a kislányommal.Örülök,hogy ilyen bátor volt,mert szépek születtek.Van olyan,amiről el sem tudom mondani hogyan készült,mert beleesett az utolsó festékbe és az lett a legjobb.Nem ismerem a színkombinációkat,csak kísérletezgettünk.Drága a sok kézzel festett fonal ami külföldön kapható és sok esetben csak egy-egy méter szükséges belőle.Ha meg örülnék,hogy maradt az elkövetkezendő munkákhoz,akkor kiderül hogy soha többé nem kell.Azt gondolom a legtöbb tervezett kép csak a fonaleladást segíti.No!De van,meg lesz is olyan alkalom hogy megveszem én is,mert gyönyörűek.De kreatívkodni nagyon jó!



Azonnal ki is kellett próbálnom,elkészítettem a Friendship Sampler egy részletét.Egy dobozka tetejére álmodtam meg.

Tegnap megérkezett Franciaországból a három megrendelt mintám.Annyira örültem !Egyszerre akartam mindegyikhez hozzákezdeni.Most vettem észre,hogy a Lili Points minták milyen jópofák.Viszont meglepett,hogy milyen nagy a kép.36x40cm.De már így utólag nem értem miért hittem hogy kisebb.
Sziasztok:Bea

0 megjegyzés: