Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2010. április 7., szerda

Keretezés





Nem tudom az idén miért nem festettem tojást,díszítettem a lakást?Talán mert felnőttek a gyerekek és utálják a húsvéti ünnepeket.Amikor kicsik voltak eldugtuk az ajándékokat az udvaron és örültünk az örömüknek amikor megtalálták. Utána elmentünk az Állatkertbe nyuszisimogatásra,majd a Vidámparkba,séta,fagyizás.Hétfőn pedig locsolkodás volt,kötelezően a nagyszülőket,este pénzszámolgatás és csokinyuszi vacsorára.Más volt.Most örülök ha látom őket egy héten egyszer,hétvégén.Kivéve Olivért,mert Ő még csak 15 éves és természetesen velünk él.De a lányom itt volt a férjével és ha Ő itt van akkor általában szívesen "csecséskedünk"
.A sütis képhez szerettem volna venni faragott sarokmotívumot,ahogy az a mintaív borítóján látható,de nem tetszettek a faáruházban kaphatóak és a képen láthatót választottam.Lefényképeztem a keretezés menetét,hátha más is kedvet kap hozzá.Látom a blogokon,hogy a keretezés sok gondot okoz .Drága.Ja!Az epres képhez konkrétan keretlécet vettem,mert abba üveget vágatok.Egy 2m-es léc 500Ft.Érdemes kipróbálni.Amikor ez kész lett készítettünk két dobozkát.Én a gyöngyöknek,mert a régit kinőttem,a lányom pedig a gitárpengetőknek.
Nálunk így teltek az ünnepek.
Bea

4 megjegyzés:

Nina 2010. április 8. 20:34  

Kitettelek a blogomra az olvasott listára, ha nem bánod :)

Jajj ez a Sweet Treats meseszép :))
Elkezdtem magamnak én is, mert az elsőt ugye elajándékoztam, és nagyon tetszik a keret megoldásod is :)

csucsu 2010. május 9. 10:43  

Bea nagyon jó az oldal
Margó

Nina 2010. július 26. 16:54  

szóval ez az a bizonyos gérvágó :) nem semmi :))