Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2010. augusztus 16., hétfő

Kreatív hétvége



Még hét közben megbeszéltük a lányommal, hogy vasárnap kreatív hétvégét tartunk. Áthívja a barátnőjét, Enikőt, aki az üvegfestésben jártas, de szívesen megpróbálna más technikát is. Ő az anyukájának díszített egy üvegtálat. A tál alját ragasztotta, festette, felülre meg mozaikot, üvegcseppet ragasztott. Megpróbálta a süthető gyurmát is, kedvére készített neki tetsző dolgokat.
Gromine egyik most kezdett munkája ámulatba ejtett. Általa figyeltem fel a Sweetheart Tree kollekcióra. Ezek között nézelődtem és találtam a kis doboz tetejére a Cat Lovers Biscornu elnevezésű mintát. Ezekhez a mintákhoz egész biztosan visszatérek, mert nagyon tetszenek!
De vissza a vasárnaphoz: én pedig most először ragasztottam textilt tapétaragasztóval dobozra és biztos nem utoljára, mert mutatós lett. Könnyebb a textillel dolgozni, mint a papírral és a tapétaragasztó is nyomtalanul szárad. Azt viszont nem tudom mennyire lesz tartós. Jó ennyi klassz dolgot csinálni, a hangulatunk mégis nyomott volt ettől a fullasztó, pokoli melegtől.Nem lehetne egy kicsit ideálisan meleg?




4 megjegyzés:

gromine 2010. augusztus 20. 12:23  

Szuper lett a doboz.
Soha nem használtam még tapétaragasztót textilhez, hogy kell? ugyan úgy, mint a hagyományos ragasztót?

Jutka 2010. augusztus 22. 12:20  

Szuper minta, szuper doboz

MinaEni 2010. augusztus 26. 14:52  

Köszönöm a hétvégét!
Nagyon jól éreztem magam!
Azóta még több új ötletem van.
Remélem, majd kreatívkodunk még együtt ^^

Unknown 2010. augusztus 26. 17:55  

A tapétaragasztóval szerintem egyszerűbb dolgozni mint bármi mással.Ráhelyezés után könnyen korrigálható.Ugyanúgy ragasztottam a textilt mint a papírt.
Jutka köszi a dicséretet.
Enikő,még sokat fogunk dolgozni együtt.