Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2010. november 16., kedd

Christmas Gazebo Sampler kész



Elkészültem evvel a gyönyörű samplerrel és siettem lefotózni, mert ma még ki-kisüt a nap. Ehhez valami különleges keretet szeretnék, de az is lehet, hogy én készítek egyszerű ezüst keretet repesztőlakkal, alatta feketével. Ez később lesz, mert most a karácsonyra koncentrálok, a héten el is kezdem feldíszíteni a lakást, égjenek az izzósorok ezeken a hosszú sötét estéken!



Hiányoznak a természetről készíthető szép képek. Egyik este gyönyörű volt az égbolt, le kellett fotóznom.

4 megjegyzés:

Delfike 2010. november 16. 14:34  

Kíváncsian várom,hogy milyen keretet választasz hozzá!
Nagyon tetszik a minta,de sajnos az alsó motívumívet nem tudnám megcsinálni.

Lia 2010. november 16. 21:50  

Nagyon szép lett!

Ez bizony már egy komoly, mesteri munka. Neked nagyon mennek ezek a Samplerek.

Gratulálok!

Unknown 2010. november 17. 12:35  

Delfike,én is azt hittem.De arra gondoltam muszáj megtanulnom.Kergiz weblapján megtalálható az is hogyan kell elkészíteni és ott különben még nagyon sok klassz dolog.Ezért szerepel a kedvenc bloglistámban.