Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2010. december 7., kedd

Vásárlás



Anna egyik munkáján láttam, hogy lehet kapni olyan fonalat, mely bolyhos. Nagyon tetszett és elraktároztam vágyaimban, hogy ezt egyszer megveszem. Ma el kellett mennem blanc nevű fonálért és láss csodát kaptam bolyhoskát is. Pont olyan munkát készítek, amihez jól áll, legalábbis szerintem. Hazajöttem, még ki sem pakoltam, de már bontottam és evvel újrahímeztem, lássam milyen lesz. Kapkodtam, a bojt a sapkáról le is maradt, de tetszik! Karácsonyi meglepinek szánom ezt a munkát, de a lányom tud róla, hogy ezt kapja, így mutathatom. Azért a végkifejletet azt inkább nem fogom.Meglepett ennek a mintának a nagysága, én sokkal kisebbnek gondoltam. A kismadár csőrébe tettem egy kis ajándékcsomagot is. Vettem még arany tűket, szintén a lányomnak, mert fémallergiás. 90 Ft darabja. Bár mostanában nem fog hímezni, már vizsgaidőszak van. No és vettem gyöngyöt, a zöld lyukasztott belseje sötét lilával van színezve, a fotó nem mutatja, de nagyon szép. Imádom az üveggyöngyöket!


Úgy tűnik az idén pompon mániámat élem. Útba ejtettem a hobby boltot is, megrögzötten keresek egy többemeletes fakkokra osztott dobozt is csipkéimnek, de ma teljesen feladtam. Ilyen nincs. Nem baj más megoldás kell, találtam is, de az nagyon drága. Még gondolkodom rajta. Konkrétan lenne egy 4 emelet magas , közepéről kétfelé széthúzva egyszerre nyílik mind a 4 sor, ráadásul vagy bükk vagy cseresznyefa doboz, ez tartós is, de 15 ezer Ft. Ez nagyon drága nekem...Ezzel most karácsony előtt tényleg nem akarok foglalkozni, ez tipikusan az a dolog,amely memóriába kerül és a megfelelő időpontban elő lesz húzva. Szóval én még soha nem láttam, hogy pompont lehet kapni mindenféle színben, annyira jól mutat díszítésként, hogy nem tudtam ellenállni nekik.Bár erre még rá kell jönnöm hogyan kell rögzíteni. Egy-két szalag, sharm, kincsek, a beszerzés és válogatás öröme a mai napra elég is volt. Sajnos ilyen egyre ritkábban van.


Készült hétvégén egy erdő, asztali motívum, én egy polcra tettem. Felülre fehér izzósort ragasztottam, az világítja. Gyönyörű a műhó, kedves, mesebeli. Igazi fenyőágakkal vettük körbe.

1 megjegyzés:

gromine 2010. december 8. 15:40  

Szép lesz az ajándék, az új fonállal.
Mennyi mindent vettél:)