Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2011. január 11., kedd

Új szerelem

Ritkán járok úgy, hogy rálelek egy mintára és azonnal kell és csak ezt és máshoz nem is kezdenék. Bár van befejezetlen munkám, de hímzésigényem úgy tűnik évszakfüggő. Mégpedig mindig előretekintő. Tél van és ez nem is baj, ki vagyok én evvel békülve, de dolgozni most már csak tavaszi dolgokat szeretnék, így körülnéztem kedvenc mintáim honlapjain és így találtam meg Madame la Fée Petits Secrets tervét. Ez ugyan nem tavaszi minta, de nekem most rögtön kell. Az árát látva viszont komor lettem, a készlet 71 euro. Nem azért, mert most nem telik rá, ez nem gond, mérlegelek és megrendelem később, ha úgy ítélem meg, hogy ez megéri. De ez túlzás! Közel 20000 Ft egy készletért az eszetlen ebben az esetben. 5 féle kézzel festett fonál, egy sharm , meg a minta, no meg pár DMC fonál. Megoldom másképp, de a mintát meg kellett rendelnem, ez 6000 Ft volt és ez is túlzás. Nem ismerem a francia vállalkozások költségeit és nem is érdekel. A tervezők munkáját, főleg ha időtálló akkor bizony meg kell fizetni, ezt értem. De ilyen drága készletekkel ritkán találkozom!
Maszkban járok. Úgy értem műtős maszkot teszek a szám elé. Asztmás vagyok és ez a köd pokoli köhögésre ingerel. Harmadik éve szeretném használni ezt a megoldást és eddig nem volt hozzá bátorságom. Féltem, hogy megbámulnak. De a kényszer nagy úr. Két napja teendőim úgy alakultak, hogy sokat kellett mennem és mikor kinéztem az ablakon és alig láttam a szomszéd házat elhatároztam, hogy minden gátlásomat elfelejtem, maszkot fel és indulás. Általában mire kiérek a buszmegállóba görcsös köhögés lesz úrrá rajtam. Első nap ehhez képest egy kis kuc-kuc, ma semmi köhögés. (Asztmásoknak tilos kimenni ebben az időben, de mit lehet tenni, ha egyszer muszáj?) Én sem gondoltam, hogy a maszk ilyen sokat számít. Persze, mindenki megbámul, de nem érdekel, ha én ettől tünetmentes vagyok. Csodálkozom is, hogy ez a megoldás nem elterjedtebb Magyarországon. A ködben, azaz az általunk belélegzett vízcseppekben ezen a hőmérsékleten tuti bekapunk egy baktériumot vagy egy vírust. Moszkvában a szmogban mindenki maszkban járt, Tokióban ez hétköznapi, Magyarországon , Budapesten én voltam az egyetlen az elmúlt két napban. Ez ciki? Mert nekem az volt.

3 megjegyzés:

gromine 2011. január 11. 20:33  

Kint a készleteknek ilyen áraik vannak, de ez ott nem drága, ott éltünk kint több évet.
Nem tudom, hogy ismered-e a
www.broderie.com-ot, mert ott is vannak nagyon szép készletek, és ki lehet fogni -50%-ot.

Nyugodtan használd a maszkot.

Lia 2011. január 11. 21:26  

A maszkot én is használom. És csak ajánlani tudom mindenkinek!

Lonci (Győr) 2011. január 15. 12:35  

Az egészséged azt hiszem fontosabb, mint az, hogy megbámulnak! Használd nyugodtan, különben is egyre több asztmás ember van!