Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2011. február 18., péntek

Tavaszváró


Ritkán találok olyan képet virágról, ami igazán tetszik. Ez olyan. Várom a tavaszt, szerintem mindenki így van evvel mostanság. Ha hihetek a természet jeleinek, akkor hamarabb lesz itt, mint gondolnám. Kinyílt a kertben a hóvirág és hosszú hónapok után elkezdett a cica szőre is hullani. De az is lehet, hogy csak most látom, mert fényesebben süt a nap. Most már merőlegesebben süt a Földre, a napkollektor is felmelegíti a vizet a puffertartályba 40 fokra. Remek!


Tegnap estére megfájdult a torkom, gyorsan C vitamin forrás után néztem. Kristálycukorba forgatott citromkarikákat ettem, olyan jól nézett ki, lefotóztam.

4 megjegyzés:

Dóra 2011. február 19. 11:38  

Tényleg olyan jó tavaszhangulata van a képnek!
A citromok meg gusztusosak. Jobbulást!

Nagymamis 2011. február 19. 15:59  

Az e-mail címedre elküldtem, remélem meg is kapod! Jobbulást Neked! Én citromfű teát iszogatok, a nyáron szárítottam a leveleket. Citromkarikával szoktam egy kicsit megbolondítani.

Nagymamis 2011. február 22. 6:39  

A biztonság kedvéért:czinki.erika@freemail.hu
És köszönöm!

katha 2011. február 22. 11:09  

összefutott a nyál a számban :)))
nagyon szép lett a kis virágod igazi tavaszváró!