Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2011. június 7., kedd

Renaissance Lace







Victoria minta, hát persze. Nagy kedvencem. De most a Bullion Knot nevű öltésről fogok hosszabban írni, ugyanis emiatt választottam ezt a samplert. Evvel az öltéssel készültek a virágok. Sehogy nem tudtam elképzelni, hogy ezt hogyan lehet szépen elkészíteni, míg láttam Annamarinál a tökéletes munkát és ez reményt adott. Azért rendeltem meg ezt a mintát, mert én is ki akartam próbálni. Elővettem egy próbavásznat és először a mintaív grafikája alapján öltögettem, de sehogy sem sikerült, később megnéztem egy yuotube videot és akkor más technikával próbálva kezdett valami alakulni. Na jó, egyenesen már megy, de hogyan kell ezt félkörben elkészíteni? Én azóta sem tudom, de kitaláltam, ha több fonalat tekerek rá, mint ami a kívánt hossz, akkor félkörben oldalra kihajlik. Annamari említette, hogy a titka az, nem szabad olyan tűvel készíteni ami a lyuk irányába szélesedik, hanem csak végig azonos szélességűvel.Még ilyenem is van egy, de nekem csak ennyire sikerült. De nekem tetszik. A Victoria azért is vált kedvencemmé, mert különböző öltésekből áll, amik nagyon mutatósak. Egyenlőre egy műanyag keretbe tettem, mert ez volt itthon és snicerrel vágtam köré a színes kartont. De jól mutat ebben is, valószínüleg marad is végleg. Horgolni is szeretnék megtanulni, talán ez lesz a következő.
Elfelejtettem írni a Panama nevű vászonról.Erre készítettem. Olcsón lehet kapni a méteráru boltokban.Ezért gyanús volt. Tökéletes a szövése, de nincs impregnálva, azaz keményítve, így vigyázni kell nehogy nagyon meghúzzuk a szálakat. Amúgy tökéletes. Még élveztem is milyen finom puha és nem gyűrődik.

6 megjegyzés:

erdoseva55 2011. június 7. 18:04  

Ez nagyon mutatós, gyönyörű darab?
Gyorsan tanulod a különböző technikákat, látom minél több megtanulására törekszel.
Engem egészen elvarázsol ez a hímzésed is.
Nagyon szép a bordó háttérrel, jól mutat benne ez a gyönyörűség:)
Megkaptad az e-mailjeimet?

Unknown 2011. június 7. 18:40  

Megkaptam és nagyon köszönöm!Igen,mindig próbálok tanulni valami újat.

agnesordog 2011. június 7. 19:07  

Hú, csodás ez is !
Én még csak a - de jó volna ilyet is -nél tartok :-(

gromine 2011. június 7. 20:03  

Nagyon szép, és milyen jól mutat a bordó háttérrel !!

Nagymamis 2011. június 7. 20:13  

Beáta újból nagyon szépet alkottál! Csak csodálni tudom!

Mánya 2011. június 7. 20:16  

Gyönyörű ez a minta! (Én épp a doboztetővel szemezgetek :))
Gratulálok!