Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2012. november 8., csütörtök

Madárfészek


Visszatértem az őszi tündérhez és elkészült a szoknya alja és a madárfészek. Ezt a haladást két délután értem el és most furcsa, hogy milyen munkás a keresztszemes hímzés a varrás után. De ettől szép.


Remekül mutat a Kreinik fémszál a szoknya alján.Nem, nem tévedtem. A füvet is bearanyozza a tündér, valószínű, hogy ezért fut ott a kontúr. Vagy belesüllyed a ruhája, vagy...nem tudom mit találjak még ki. Fantázia dolga.


Ez egy nagyon nagyon ritka pillanat nálunk, hogy a három cicám együtt eszik. Ugyanis ki nem állhatják egymást. Míg a tálnál van az egyik, a másik minimum két méterről megvárja, hogy befejezze az étkezést. Az egyik ebben a szobában szundikál, a másik abban, a harmadik meg csak enni jön be, viszont mindig mellettem van, ha kint vagyok. Beosztanak engem. Vagy valami ilyesmi.

Erika! Nagyon köszönöm, még dolgozom a minőségen! Ha megnézed a spanyol fórumozó is azt írja nem találja sehol. Erre küldi ezt a rossz minőséget valaki:





Változatlanul keresem. A tervezője, a címe is jó. Esetleg tudja valaki, hogy egy ilyen rossz minőségű képet hogyan lehet láthatóvá, nyomtathatóvá tenni?

Kedves Györgyi! Köszönöm, ez is nagyon tetszik! Gyorsan meg is vettem, nehogy ház nélkül maradjak. Egyenlőre még nem tudtam letölteni. Remélem nem lesz vele gondom. Azt külön köszönöm, hogy online letölthető megrendelési oldalt mutattál.

10 megjegyzés:

Erika 2012. november 8. 20:00  

Még így, képen nézni is öröm, ahogy alakul a mű.
Csodás lesz!

Erika 2012. november 9. 18:04  

Bea, csak azt sajnálom, hogy végül is használhatatlan a minta.
Remélem végül csak sikerül valahogy szert tenned rá!

Laucica 2012. november 10. 11:54  

Csodaszép a tündéred! Meg a macskák is, persze:)
Kár, hogy nem tudok segíteni a minta keresésében, nem ismerem.

Névtelen,  2012. november 10. 12:28  

Két blogon találtam elkészült verziót ebből a képből, mindketten azt mondják, hogy a 80-as évek elején adták ki ezt a mintát Angliában egy füzetkében, amiben két minta volt: amelyiket te keresed, az a semmitmondó "Victorian house" címet viseli, a másik minta az "American house". A két ház berendezése variálható egymással. "Leisure Arts" adta ki. Eladót nem találtam, a spanyol fórumon tényleg rettenetes a minősége. Most akkor megyek, megnézem, hátha az oroszoknál legalább sikerrel járok;)

Laucica 2012. november 10. 12:29  

Laucica voltam, nem tudom, miért sikerült névtelenül írnom, hmmm-hmmm!

Laucica 2012. november 10. 12:59  

Nem találtam semmit:( a guglinak van olyan lehetősége, hogy kép alapján keressél, de még így sem találtam jobb felbontást! Az oroszoknál sem.

Vera 2012. november 10. 18:32  

Én nem tudok segíteni a ház képével.... de ez a tündér... nem győzöm mindig mondani milyen szépen alakul....Ez csak tényleg himzővászonra kell készíteni...én ilyet varrni nem tudok... sajnos... úgy hogy a Tiédbe fogok gyönyörködni...

Cicák? hogy hogy nem szívelik egymást? pedig oly aranyosak ahol többen vannak... együtt alszanak játszanak....A miénk mivel egyke velünk pofozkodik meg játszik..Látni hogy hiányzik neki akivel játhatna.... Tegnap itt a szőnyeget harcolta le a konyhába, arról készítettem képeket,,, meg mi játszunk vele....

gromine 2012. november 11. 16:50  

Gyönyörű lesz a tündér !!

Györgyi,  2012. november 13. 8:35  

De jó, örülök, hogy segített a link! :)