Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2014. március 22., szombat

Be My Valentine


Egy kicsit elkéstem a Valentin napi munkával. Hétfőn jutottam ehhez a mintához és azt hittem ezt három nap alatt elkészítem, de becsapósak ezek a kis minták. Mindegy, ráérek. Ez olyan nagyon rózsaszín, hogy kell nekem! Bővítse a sokaságot és én még felturbóztam műkörömbe helyezhető arany mütyűrkékkel is:






Sőt, még rózsaszín tollboát is kap ha készre varrom. A hangulata friss és vidám, de az a leány a képen...! A lányom az oviban rajzolt hasonlót. Talán pont ettől bájos ez az összeállítás.

6 megjegyzés:

Anik 2014. március 22. 18:01  

De jó kis minta!!! Tetszenek a színei, a zöld mellett a barna és a rózsaszín a kedvenceim!!! És igen: sokszor becsapós a minta, azt hiszi az ember, hogy hamar elkészül, és útközben jön rá, hogy nem is olyan haladós, mint amilyennek tűnik. Én anno az RR-eknél voltam így....

Móni 2014. március 22. 18:18  

Nagyon jó kis minta lesz, azok a kis charmok rajta egyszerűen zabálnivalók! :)

Unknown 2014. március 22. 18:30  

Drága Móni!
Egy éve volt utoljára bejegyzésed. Van más blogod is?

Rita 2014. március 22. 21:18  

Nagyon aranyos! A pirinyó díszek jól illenek a képbe!

Palkó 2014. március 23. 19:47  

Kicsit megcsúszva, de annál nagyobb gondossággal... :) nagyon bájos minta, és tényleg jól állnak rajta a mütyűrök! :)
És amíg el nem felejtem: kicsit megcsúszva, de: NAGYON BOLDOG NÉVNAPOT kívánok szeretettel! :)

Laucica 2014. március 24. 19:05  

Zseniális!!!!!!!!!!!!! Megint zseniális!!!! Ezek a mütyürkék ott!!!! Hát nem tudok eleget csodálkozni, mekkora jó ötleteid vannak, hogy még az ilyen ovis rajz-stílusú képecskéket is képes vayg ilyen jól feldobni!:))