Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2014. június 20., péntek

Jutka ajándéka



Ajándékot kaptam Jutkától, hurrrá!! Meglepetés volt ez a gyönyörű vállkendő és a dekorációs anyagok. A horgolt kendő arany is, meg zöldes is, meg csillámos is, puha is, meg minden is. Tökéletes munka. Innen is nagyon szépen köszönöm!



Táskát varrtam ajándékba. Mi mindenre jó a függönyrojt! Ezt is ki kellett próbálnom. Az átadás vicces volt, mert nagyon köszönte aki kapta, de elmondta az sokkal jobban tetszik neki ami nálam van. Jót nevettem és vettem a lapot, akkor olyan is lesz neki.
Két éve vettem új varrógépet és naná, hogy szeretek varrni, egy jó géppel öröm dolgozni. Talán évek óta nem hímeztem ilyen keveset, inkább varrnék, bár mostanában sok dolgom van, arra is kevés idő jut. Erre mi történik? Elromlott a jó kis gépem, cipelhetem szerelőhöz. Ah!

8 megjegyzés:

Vera 2014. június 20. 21:33  

Kellemes a színe,és látszik, pihe-puha..Nem csoda hogy örültél neki... Gratulálok a szép ajándékodhoz, Jutkának meg a szép kendő elkészítéséhez! Szép, kellemes hétvégét!

Vera 2014. június 20. 21:36  

JJJJjjjjjjjja és a táskádat majd elfelejtetem...Szuper murisan néz ki és az ötleted határtalan...Beteg lett a géped is? az nem jó...

Unknown 2014. június 20. 22:11  

Muris? Úgy is jó. A géppel remélem nagy baj nincs, meglátjuk.

Rita 2014. június 20. 22:26  

Szuper ötlet a függönyrojt a táskán! Szép ajándékokat kaptál!

Vera 2014. június 21. 10:55  

Muris---érdekes, szuper, klassz.ötletes....

Jutka 2014. június 21. 13:42  

Szívesen, örömmel küldtem :) Kendőt használd az anyagokból varrj valami szépet....tudod ami késik nem múlik el.
Táskád pedig nagyon ötletes, szép munka!

Palkó 2014. június 21. 22:33  

Tényleg nagyon jól néz ki az a vállkendő... Jutka szereti a meglepiket - küldeni :)
A táska nagyon jópofa, tetszenek az egyedi ötleteid!

Névtelen,  2014. június 22. 1:50  

Az időjárás is kedvez a meseszép kendőd hordásának! :) Egészséget és örömet kívánok az ajándékaid használatához! :)
Brigi