Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2014. július 11., péntek

Dobozok


Tegnap végre elvittük a varrógépet szerelőhöz a József krt. 21-be. A címét azért teszem közzé, mert egy mindent tudó szakember található ott, ha valakinek hasonló problémája lenne. Rögtön a bolt mellett van egy Burda szakáruház, oda is beléptem pár percre és vettem zöld színű fonalat, mert ilyen színű pomponom még nincs. Estefelé készítettem egy párat. Sehol nem kapok fehér puppets fonalat! Hiánycikk. Ez bosszant.


A sok fonálhoz tárolóra is szükségem lett és kaptam a férjemtől egy gyönyörű dobozt erre a célra. A KIKA-ban voltunk bútort nézni, ott láttam meg és belekapaszkodtam. Rábólintott.


Remekül mutat a dobozok sokaságában.
A bútorokra visszatérve: vagy őrülten drága, érthetetlenül, mert nem ér annyit, vagy ha olcsó, ránézésre szétesik. Itt nem találtam megfelelőt. Kiegészítésnek kell, szerintem arra jobb lesz az IKEA. Vasárnap elmegyek.


Újra doboz, csak ezt már mi készítettük a lányommal. Kozmetikai doboz kellett Neki. A méretére passzolt a cicás képem, aminek a színeihez illő pamutcsipkét festettem és mivel a Columbus, por textilfesték fa pácolására is alkalmas, avval lett beeresztve. Elővettünk ilyen meg olyan köveket még díszítésnek, de semmi mást nem kívánt ez a doboz. Mivel arany színű fémszállal készült a kalitka, maximum megengedhető volt, az egyhangúságot megbontó aranyra festett gomb. Így aztán hamar kész lett. Csini és hasznos holmi.




Oh!, egy vicces pózban alvó cica a kutyival. Ez egy csendélet a szobámból.

9 megjegyzés:

Palkó 2014. július 11. 19:22  

A fonaltároló dobozod tényleg nagyon jól néz ki, de amit készítettetek, az fantasztikus! Nagyon-nagyon tetszik a színe, az összeállítás! Tényleg nem kívánt több díszt, tökéletes lett! :)

A farmernál én is féltettem a tűt, amikor többréteges résznél varrtam, nem a pedállal hajtottam, hanem óvatosan kézzel... :)

Fáni 2014. július 11. 22:28  

Mindig tanul valamit az ember, nem is tudtam, hogy a ruhafestékkel dobozt is lehet festeni. Nagyon szép lett a dobozotok, a tároló dobozaidra irrrrrrrrrrrigy vagyok, olyan jól mutatnak.

Unknown 2014. július 11. 22:39  

oh, a tároló dobozok. Valóban különlegesek. Ajándék és vásárlás az évek során.

Vera 2014. július 12. 17:21  

Gyönyörűek ezek a tároló dobozok...
Csinosra sikerült a cicás doboz... Színbe is hogy passzol minden...
Aranyosak ahogy együtt van a két is vacak....Sajnálom is hogy a miénk sosem lesznek így együtt, habár jól elvannak, együtt.

CathlenKata 2014. július 13. 0:12  

Fehér osztott Puppets fonalat keresel?

erdoseva55 2014. július 13. 8:03  

Hű, de klassz lett a polcodon a doboz. A többi is szépséges!
A dobozka nagyon szép! Az egyik kedvenc színem a lila! Én se tudtam, hogy lehet így is festeni. mindenesetre nagyon szépen mutat a hímzéssel együtt.
Szép vasárnapot Neked!

Jucus 2014. július 13. 17:46  

Micsoda vidám pomponok, mi készül majd belőlük? Vagy csak úgy, a vidámság kedvéért?
Azért a dobozért most megvadultam...álomszép! Tényleg nagyon jól mutat a többi közt!
Az a kozmetikai dobozka is szuper kreálmány lett, nagyon csini nőcis!

Névtelen,  2014. július 14. 0:19  

Nagyon csajos a hobbisarkod, Bea! :) A falszín, a hímzéseid, a dobozok és kiegészítő felszerelés mind együtt...
Remek minőségű a hímzőfonalak közül a Venus, 125 Ft.- körül egy motring. Varrás közben meg se lehet különböztetni a DMC-től, hátha ez a márka könnyebben beszerezhető.
Állatkáid aranyosak külön-külön, együtt pedig különösen! A cicus rózsaszín talpacskái elbővölőek.
Brigi

Unknown 2014. július 15. 22:01  

Igen, ez a doboz nagyon klassz!
Kata: nincs Puppets most sehol.
Brigi: Valóban tök mindegy milyen márkát veszek fehérből, feketéből ha 100 % pamut. Nézem azt is, most kifogytak.