Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2014. július 18., péntek

Mintaívek



Mikor Erika meglátta , hogy ezt a képet hímzem elküldte nekem könnyebb színazonosításhoz a mintát "másképpen". Nekem eredetileg a jobb oldalon látható fekete, inkább betű és számok által jelzett papírom volt. Nem értettem rajta egy részletet és elővettem a sokkal előnyösebb, színekkel is mutatott mintát. Oh, volt itt tévedés a munkában rendesen. De olyan, amitől a lényeg nem változik, így elkeseredésre nincs okom. Ezen, a színes papíron viszont a híd íve alatt mosódnak össze a színek. Tudom, ez a nyomtató hibája. Most két különböző mintával dolgozom. Kellemetlen.

7 megjegyzés:

Palkó 2014. július 18. 20:21  

Nem irigyellek... ez a rengeteg szín... nekem kifolyna a szemem... :)))
Viszont CSODASZÉP az eredmény!
Jó hímezgetést, szép hétvégét kívánok szeretettel! :)

Unknown 2014. július 18. 22:19  

Neked is kellemes hétvégét!

Névtelen,  2014. július 18. 22:21  

Eddig is csodáltam, mekkora munkába fogtál ezzel a képpel, de hogy még a nehezen olvasható mintaívekkel is meg kell küzdened, ráadásul kettőt egyeztetve... Beám, le a kalappal előtted! Gyönyörű lesz. Már most is az. :) :) :)
Brigi

Unknown 2014. július 18. 22:43  

Köszönöm Brigi, aranyos vagy, hogy időt szakítasz rám.
Minden más mostanában, elgondolkoztat sokszor, hogy érdemes-e írni. Még mindig mutatni akarom, hogy így meg úgy, tanulságosan. Úgy érzem ez keveseket érdekel.

Ency 2014. július 18. 23:33  

Gyönyörűen haladsz. Én még keresem hozzá a megfelelő anyagot. Nem tudom láttad e a keresztszemes kiállítás győztese ez a kép lett. A készítője a virágokat franciacsomókkal dobta fel. Nagyon szép és mutatós lett tőle.
Örülök, hogy a mintaív amit küldtem ismét segít abban, hogy ezt a nagy és mutatós képet elkészíthesd.
További sok kitartást kívánok neked a továbbiakhoz.

Fáni 2014. július 19. 16:51  

Nagyon szép. Senki nem veszi észre ha hibázol / bár tudom engem is zavar ha valami nem tökéletes /, csak Te tudsz róla.

Cimpulusz 2014. július 20. 17:33  

Ez az Anchor sajnos!:( A rengeteg egy x-es színváltogatás miatt most kicsit félretettem én is a jégmadaramat, mert nem volt valami nagy sikerélmény ha egy este csak két 50-esnyit haladtam a film mellett :)) Most inkább monochrom az jobban halad...