Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2014. augusztus 23., szombat

Ebbe a képbe...


...újra és újra annyira bele tudok merülni, hogy mással nem is foglalkozom. Újabb részletet mutatok és egy helyes vásznat:


A KÖKI-ben kapható a Hobby bolt mellett lévő Meseboltban és még annyi gyönyörűség!!! Pont akkor érkeztek az új karácsonyi vásznak mikor benéztem. Azt nem vettem, csak ebből fél métert és azóta is azon gondolkodom mit készítsek belőle? A nagy minták miatt nem akarom elaprózni, így egy lehetőség maradt: párnahuzat. Pár hónapja készítettem magamnak szivacsból egy megfelelő nagyságú és keménységű " tv-néző" párnát, erre fogom megvarrni. Ma vettem is hozzá cippzárat.

12 megjegyzés:

Edit 2014. augusztus 23. 18:13  

Csodaszép lesz ez a hímzésed is. Az a rengeteg színváltás! Nem lehet könnyű hímezni.

Unknown 2014. augusztus 23. 18:25  

Nem nehéz. Inkább túl sok az unalmasan ismétlődő, így időnként másba kezdek.

Vera 2014. augusztus 23. 18:30  

Valami gyönyörűséges...én sohasem fogok ilyen szépséget készíteni...
Bár az enyém is szép.... de sok múlik hogy milyen anyagra hímezünk...és az anyagról beszélek... nem a mintáról...
Ez a vásznad is milyen fiatalos ...
Szép hétvégét!

twinpeakprimitives 2014. augusztus 23. 19:36  

Your stitching and this work are both so lovely!

Anik 2014. augusztus 23. 20:33  

Nagyon szépen halad a giga-képed!!! Az anyag is szuper, a meseboltban tényleg jó anyagok vannak, az alle-ba szoktam néha benézni, de már nem veszek semmit, megtiltottam magamnak :)))

Unknown 2014. augusztus 23. 20:58  

Néha én is tilalmat állítok. Amíg felhasználom és egy-egy fél métert, addig engedélyezem magamnak. A mesebolt csúcs!

Rita 2014. augusztus 23. 21:55  

Ez nemokára kész! Nagyon gyorsan haladsz!

Unknown 2014. augusztus 23. 22:21  

Óoooh, még egyharmada sincs kész.
Különben mindig nézegetem mikor, hol lehet végére jutni, hiszen több befejezés is van. A kép három részre is felbontható, nem tudom, még most nem szabad abbahagyni, érdekel a vízi malom. Azt el kell készítenem, azután nem tudom.

Jucus 2014. augusztus 24. 20:43  

Nem csoda, hogy bele tudsz merülni, mert olyan lesz, mint egy festmény! Az a vászon csodaklassz! Mi lesz belőle?

Palkó 2014. augusztus 25. 20:43  

Fantasztikus ez a kép, tényleg! Sok van még belőle?

Unknown 2014. augusztus 26. 19:16  

Palkó: sok, az egyharmada van kész.

Palkó 2014. augusztus 26. 22:21  

Oh, akkor még dolgozhatsz vele egy darabig....