Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2014. augusztus 11., hétfő

Őszi táska és textilrózsa


Eleje,


hátulja és az oldalai:



Bontanom kellett és akkor találtam ki, hogy fotózom, hátha segítség lesz valakinek az elkészítésben az ötlet. Sajnos nem lett jól kivehető. Először megvarrtam a táska elejét, hátsó részét egyben egy téglalapként béléssel együtt, kifordítottam, így olyan lett mint egy kis takaró készen, utána a cippzár részt és a kettőt felül egy textilcsíkkal szegtem:


A táska formáját az oldala adja, ami majdnem kör alakú. Szintén készre varrtam béléssel, belső vászonnal együtt,



ezt pontosan illesztettem először gombostűkkel, majd azok mentén letűztem. Most utólag mondhatnám, hogy nem is olyan nehéz, de az.
Nagyon várom az őszt, előkészültem rá.
A táska ajánlott szabásmintáján más hangulatú anyagból és textilrózsákkal díszítve volt bemutatva és belém bújt a kisördög. Mikor a West End Cityben, a Varrógépcentrumban megvettem a pomponkészítő készletet láttam, hogy rózsa készítésre is van japán megfelelő. (Ez fontos: ,hogy japán, mert sok-sok használat után sem megy tönkre.)


Ma számomra az volt a nap csúcspontja, hogy megvettem és rögtön ki is próbáltam. Sikerült! :



Vettem másmilyen virág készítésére is készletet, avval még nem kísérleteztem:


A rózsás 1500Ft, a másik 1000. Mindig kérdezek mit tud ajánlani táska készítéshez. Csatot és arany színű karabinert. Most nagyon örülök ennek a sok hasznos kincsnek!



Borzasztó kupit vágtam az asztalomon!

15 megjegyzés:

Vera 2014. augusztus 11. 19:34  

Egyszerűen nagyszerű, nagyon jó a színe.... .............Nagyon jó... ügyes...ezt a fajta rózsa készítést még ugy vélem nem is láttam...

Unknown 2014. augusztus 11. 19:44  

A rózsa remek, csak túl nagy...

Vera 2014. augusztus 11. 19:54  

Nem tűnik igy nagynak...

Rita 2014. augusztus 11. 22:02  

Jo lett ez a taska. Nem is tudtam, hogy igy is lehet rozsat gyartani.

Unknown 2014. augusztus 11. 22:26  

Nem? Miért még hogyan? Mutasd!

Névtelen,  2014. augusztus 11. 23:42  

Már megint miket találtál?! :D Te egy igazi kincsvadász vagy. :) Az asztal pedig nem rendetlen, hanem éppen alkotási fázisban fotóztad le, sok kellékkel, munkaeszközzel. :):) Azt hiszem, néhányan elfogadnák ebben az állapotában...
Brigi

Unknown 2014. augusztus 11. 23:49  

Oh Brigi, ez tényleg így van.

Rozy 2014. augusztus 12. 9:37  

Fantasztikus lett a táskád, annyira jók a színei és a szabása is. Ügyes vagy :-) adtál egy lökést nekem is

Vera 2014. augusztus 12. 11:13  

Igy van Rozy... addig magyarázta, mig ,...jó nem ilyet, de ötletet adott...hogy hogy készüljön a táska... Jó lehet, használtam már ezt a fajta megoldást, mégis ki ment a fejemből... Ugy hogy köszi...

CathlenKata 2014. augusztus 12. 15:12  

Klassz a táskád, az asztalodon meg alkotói rend van. (Nálam nem egészen ilyen:-D)

erdoseva55 2014. augusztus 12. 18:39  

Jajj, nagyon klassz a táska! A rózsa készítését még én sem láttam így. Le van fotózva lépésről lépésre?
Mennyi kincsed van az asztalon. Az enyémen is van ám minden, amikor alkotok! :)

Jucus 2014. augusztus 12. 21:34  

De szuper lett a táskád! Nagyon jól néz ki!
Ilyen rózsát még nem is láttam!
Ja, és az ilyen kupit én szeretem ám! :o)

Zsimama 2014. augusztus 13. 9:03  

Nagyon klassz lett a táska!! Tetszik a fazonja. Kupi Nálad? Látnád mi van nálam, amikor szabok. Tele az étkezőasztal, és sosem találom ami éppen kellene.

Unknown 2014. augusztus 14. 15:43  

Örülök, hogy ötletet adtam!
Hihi! A kupihoz mindenki hozzászólt. Jó, hogy nem csak nálam van ilyen.
Ezt a rózsaformát még talán érdemes volt megvenni, de az alatta levő készletet nem.