Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2014. szeptember 25., csütörtök

Green Village


Újabb részlet készült el a nagy képből. Most 57 cm. Mutatom az egészet is csúnyán, gyűrötten, de ez a kép még mindig elvarázsol:


A piacozásról írok pár gondolatot: a bolhapiacra járunk ki, ép, de használt holmikat árulunk. Itt a jellemző, hogy pár száz Ft-ért akarja megvenni mindenki, amit ott talál. Az általam varrott kis szatyorkákból egyet sem tudtam eladni. Érdeklődő is csak egy volt, aki simogatta és az első kérdése is az volt: ugye ezt Ön készítette? Akit érdekel, az fel is ismeri az értékét. Gond nincs, szombaton is megyünk, de a lényeg az, hogy ezek a holmik nem ide valók. Később ismerőstől ajánlatot kaptam, hogy ha a négy darabot oda adom 3000 Ft-ért, akkor mind kell neki. Nem adtam, az anyag költségét fedezné talán ez az összeg. Tudom, kézműves vásárokon a helye, de ott számlát kell adni.... Nekem egyenlőre nem jött be a "biznisz".
Ma reggel 19 fok volt a szobában. Bekapcsoltam a fűtést. Most nagyon jól érzem magam, kellemes őszi hangulat van.

12 megjegyzés:

twinpeakprimitives 2014. szeptember 25. 17:46  

This is a very beautiful work and coming along wonderfully!

Vera 2014. szeptember 25. 18:25  

Egyszerűen mesés... Nagyon tetszik...
Mi már tegnap is begyújtottunk, meg ma is..Most jó meleg van...

Unknown 2014. szeptember 25. 19:20  

Tobzódom a kellemes hangulatban itt bent. Felütötte a fejét a torokfájás, köhögés. Nem csoda, lehetetlen kitalálni hogyan öltözzünk. Két pulcsi, de ha kisüt a nap egy is sok...

Vera 2014. szeptember 25. 20:19  

Nem mondod... képzeld el tegnap reggel 7fok volt... Na igy mentünk ki dolgozni... bundás cipő, két pulcsi, mellény... majd megfagytam....ja és apának elengedhetetlen sapka...
Ma kicsit jobb idő volt, de délután gyűjtögetni mentünk, még a szél is feltámadt, alig vártam hogy hazajöjjünk és a tűzet begyújtsam... hogy jó meleg legyen... közben jó sok fotót is csináltam...

Fáni 2014. szeptember 25. 20:26  

Még így "gyűrötten " is nagyon szép

Rita 2014. szeptember 25. 21:07  

Nagyon szép ez a nagy kép. El lehet kalandozni, ahogy az ember nézegeti...

erdoseva55 2014. szeptember 25. 21:29  

Engem is elvarázsol! Gyönyörű és rengeteg munka. De Te nagyon szorgalmas vagy!
Mi is fűtünk, főleg a pici babuka miatt, de mi is élvezzük a kellemes meleget. A hétvégére jobb időt mondanak. Talán lesz egy kis kellemes őszi idő még!
Hát a kézműves dolgokat az tudja a legjobban értékelni, aki maga is próbálkozott vele. Nagyon sok munka van velük. Szerintem is kézműves vásáron a helyük. Nagyon szépeket alkotsz, de értem a dilemmádat.

Palkó 2014. szeptember 26. 23:38  

Fantasztikusan szép ez a kép! Tényleg varázslatos... olyan lesz, mint egy festmény!
Szép hétvégét kívánok!

Edit 2014. szeptember 27. 14:25  

Már most óriási a képed és csodaszép! Rengeteg munkád van már benne. A végeredmény is gyönyörű lesz, az biztos! :)

Csipkeherceg 2014. szeptember 27. 23:11  

Nagyon szépen haladsz a képpel és enngem is elvarázsol igy nem csoda odáig vagy érte..

Cimpulusz 2014. szeptember 29. 15:39  

Azta de jól haladsz! Én is elővettem a LANARTE kertemet!:)