Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. január 28., szerda

L'arbre auxcoeurs


A hímzés elkészült és magam mellé tettem míg elpakolom a fonalakat és gondolkodtam mi legyen belőle. Eredetileg falra akasztható képet akartam rózsaszín csipkével szegélyezve. Mivel a legutóbb készült tatyókámat elajándékoztam, úgy határoztam ez jó minta a vidám hangulatú tavaszi, nyári napokhoz. Este tévéztem, közben gondolkodtam mi illene hozzá, majd hírtelen felpattantam, mert eszembe jutott egy ötlet és 11-ig rakogattam a vásznakat. Az ötletet Ördög Nóri öltöztetőjétől loptam, miszerint szatén anyagra csipke varrva nagyon elegáns ruhácskákat lehet készíteni . Gyorsan megnéztem milyen maradék függöny anyagaim vannak és ezt használtam fel:



Rátettem a táskához választott textilre és nagyon tetszett. Bordó szegőszalag került rá, amitől sötétebb lett a hangulata mint szerettem volna, így kapott egy fehér rózsát. Varrás közben is változtatok. Mint már írtam megint szívesen használom a szatént, ez lett a bélése:



A szegőszalagot hosszabbra hagytam, mert akartam egy kis masnit az oldalán. Vadászni fogom a szép csipkeanyagokat, mert nekem ez most nagyon tetszik!



Pihenünk a cicával. Egy nagy ásítás és egy kis simi.

11 megjegyzés:

Edit 2015. január 28. 20:47  

Nagyon szép lett a táskád! :)

Palkó 2015. január 28. 22:56  

Nagyon elegáns táskád lett, és nagyon bájos ez a hímzés!

agnesordog 2015. január 29. 14:15  

Nagyon gyorsan tudsz hímezni,hihetetlenül jól néz ki az egész egyben !!!!!!Az anyag olyan, mintha az is hímezve lenne, és az összhatás, csodás. Azt hiszem, ilyen nekem is kell ! Bár még nincs teljesen kész, amiben benne vagyok, de már 6 minta itt tolong, hogy melyik is legyen a következő !

Vera 2015. január 29. 14:44  

Szépen összehoztad megint... Tetszik is... de én magamnak mindig "szolidat" készítek, annak ellenére hogy másnál is, meg Nálad is tetszik a "színesebb"... díszesebb..
Látszik, milyen jó dóóóga van a cicának...

Rita 2015. január 29. 17:29  

Szuperjó az összeállítás, az összhatás!

Fáni 2015. január 29. 21:44  

Megint szépségeset alkottál. A hímzés, a táska, és a fonalak is nagyon tetszenek:)

Névtelen,  2015. január 30. 1:46  

Bea, villámtűid vannak, amik gyönyörűen dolgoznak! Légy szíves, küldj nekem is belőlük, imádnám! :)
Ez aztán egy nőies táska! Szinte tobzódás az ötletekben. Masni és tüll, és a pöttyös bélés... Remek!
A cicád egy cukorfalat, sok élvezetes pihenést együtt! Állítólag a dorombolás az egyik legfinomabb hang a fülnek. :)
Brigi

Anette kincsei 2015. január 30. 2:04  

Mar megint egy szepike!! Ez a szeretetfa minta is csodas!!

Tüzes Beáta 2015. január 31. 17:56  

Köszönöm a sok kedves megjegyzést!!!
Villámtűk: én is érzem, hogy gyorsan megy.

erdoseva55 2015. február 1. 14:40  

Tényleg nagyon gyorsan dolgozol, varrsz, hímzel! Nekem sok időm elmegy az unokázással. Aztán csak irigykedem! :)) Persze nem igazából! :)
Én is igyekszem, csak lassított felvétel vagyok! :)
gyönyörűek a Tilda anyagok! kíváncsian várom a takaród! :)

Laucica 2015. február 7. 21:36  

Annyira összeillik, hogy kétszer meg kellett nézni, hol kezdődik az anyag, hol végződik a hímzés! Nagyon jól néz ki!
És a macska!!!! Imádnivaló!!:)