Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. május 5., kedd

I love chocolate


Diane Arthurs képét hímzem, mert olyan táskához való. Brigitől kapott fonállal díszítem a szélét, ami nagyon szép.


Elmentem hozzá illő vásznat venni, de az talán túl harsány...., még nem tudom hogyan lesz. De megláttam ezt:



Egyik részletét mutatom közelről. Ez nagyon csini! Még nem tudom mire lesz jó, de legyen itthon.
Ha valaki szalaghímzésben gondolkodna ajánlom Emile Vernon képeit.
Én most a felső képet szeretném vászonra nyomtatni és elkészíteni:




5 megjegyzés:

Rita 2015. május 5. 21:28  


Tetszik, hogy az ötlethez (táska) már meg is van a minta. Szerintem az első, türkizes anyag illik hozzá.

Vera 2015. május 6. 15:46  

Szépek ezek a képek... Kiváncsian várom, hogy oldod meg...
Micsoda jó anyagokat találsz...

gromine 2015. május 7. 17:16  

Szép képet választottál, kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz majd.
Hogy nyomtatatsz képet vászonra?

Palkó 2015. május 7. 21:51  

Jó ez a csokoládés minta! :)
A kép pedig gyönyörű, és csodaszép lesz kihímezve! :)

Preeti 2015. május 8. 6:13  

Beautiful stitching and beautiful designs:)