Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. november 8., vasárnap

Glettelés


Növöget a ház.




Mióta itt lakunk még nem volt idő és alkalom finomítani a vakoláson. A plafon, főleg a nappaliban glettelésre várt. Most azt mondta a férjem, ha festünk csináljuk meg előtte. Ez nagyon fárasztó meló, ráadásul minden nagyon poros lett a finom smirglipapírozás után. Tegnap 4-szer váltottam felmosóvizet mire a nagyját felszedtem a söprűzés után. Még nincs kész, de egy részt már lefestettem. Megérte. Olyan sima és szép a felület, hogy seggre csúszik rajta a légy:



Egyedül vagyunk, miután mindhárom gyerek elment és a mostani harmonikus életünket tükrözi is a színválasztás. Kellemes krém színeket választottunk a harsány és vidám helyett.

8 megjegyzés:

JuciKa 2015. november 8. 19:06  

Hímzés gyönyörű!
Glettelés pedig akármilyen szép sima a falfelület tőle be nem vállalnám még egyszer, egyszóval nem irigylem tőled. Magát a munkát sem és a takarítást utána sem. Viszont a szép, tiszta, felújított szobád megérdemled a sok munka után. Szép hímzések készülnek majd benne :)

Fáni 2015. november 8. 19:29  

Nagyon szép a hímzés.
A lakásotok gyönyörű lesz, nagyon szépek a színek. Jöhettek hozzám is :)

Anette kincsei 2015. november 9. 7:47  

Nagyon szepen alakul a himzesed, na es a lakasotok is. Most az idojaras is kedvez, lagy napok vannak, nincs eso, hideg. Szepek a szinei, bar en narancssarga es barack-parti vagyok, de nekem is rogton az jutott eszembe, milyen jo lesz benne a himzes.
Most olvasom elozo bejegyzesedben micsoda hollywoodi ferjet rejtegetsz :-) Mehetunk autogramert? :-)

CathlenKata 2015. november 9. 11:37  

Klassz lesz a kép nagyon. Ügyes vagy.
A glettelés-festést nem irigylem, nagyon nagy munka. De utána jóleső érzés lesz dolgozgatni a szépségeken. :-)
Vigyázz magadra.

Rita 2015. november 9. 15:05  

Hú, hatalmas munka, de szép lesz a hímzés is, a valós is.

Vera 2015. november 10. 19:28  

Jujj ez nagy munka...Ha kész lesz... szép és tiszta...Ügyi vagy...

Palkó 2015. november 11. 17:07  

Nézegetve a képeket, nem irigyellek... a nyáron, mikor nálam zajlott hasonló, nagyon utáltam...
Sok erőt, sok sikert! Nagyon szuper lesz!

erdoseva55 2015. november 11. 20:09  

2 éve volt benne részünk bőven, mi is átalakítottunk, gletteltünk, csiszoltunk. Nekem ez olyan nem szeretem munka volt! De most már nagyon szép! :)
Csodás lesz minden adventra, karácsonyra Nálatok! A hímzés pedig nagyon kedvemre való! Szép!