Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. november 2., hétfő

Zöld teás süti



A Mac teaport csak el kellett keverni a cukorral,

 
a Sen teát meg forró vízben áztatni. Később keverve a vajjal, tojássárgával és a Mac teás cukorral péppé lehetett zúzni. Muffinformákba tettünk jó púpos evőkanálnyit, tetejére süthető fehércsokit:


A csoki sajnos megbarnult, de nem égett meg. Karamellizálódott. A süti állaga kitűnő, de nem hozta a várt aromát. Sajnos. Mivel maradt a drága teákból, én kinéztem egy mascarpone krémes zöld teás tortát. Arra fogom felhasználni.


Jól van. Tényleg bájos ez a házikó. Általam festett fonalakkal dolgozom és próbálom úgy válogatni, hogy ízléses legyen. Eleinte túlzásnak gondoltam a színességét. Maradok az Elvarázsolt kastély elnevezésnél.


Ma először fagyott le a pára a tetőre. Szép látvány. Hamar olvadt, erősen süt a nap.

7 megjegyzés:

Rita 2015. november 2. 18:27  

Jópofa a süti.

A Halloween itt is importált ünnep.

Le trame della Galaverna 2015. november 2. 19:38  

Beautiful cup cakes
I think that are very very greedy and good.
Your wip is great
Ciao Giovanna

Anette kincsei 2015. november 2. 19:41  

De jol nez ki ez a suti!!! Nagyon szep az Elvarazsolt kastelyod is!

Palkó 2015. november 2. 19:44  

Zöld teás... csak egy bajom van vele: zöld... :)))
A hímzéssel jól haladsz!
Nálunk is fagyott ma reggelre, szerencsére hétvégén minden virágomat elrejtettem télire... :)

Vera 2015. november 2. 20:11  

A zöld süti nekem se jön be... amit tegnap nem hordtunk be,,,,,azt már nem is kell elfagyott...Azért érdekes... három házzal odébb minden kint van ,még ma is semmi bajuk... saját szemmel láttam...

CathlenKata 2015. november 2. 21:24  

A gőzölgő zöld tea nagyon finom és sok antioxidáns is tartalmaz...Igen tea és kávéfüggő vagyok :-)

Nagyon aranyos lesz a szellemes képed.

Fáni 2015. november 4. 6:23  

Kicsit furi ez a zöld süti, de biztosan finom.
A kastélyod pedig jól néz ki. Az jutott az eszembe, egy ilyen szép színes elvarázsolt kastély ugyan milyen titkokat, meglepetéseket rejtegethet ? :)