Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. október 13., csütörtök

Háztető

Egyre nő a minta és tetszik. A ház teteje könnyű volt és most a háttérben csinálom  egy szállal, fél öltéssel a házakat, fákat. Mesebeli!


Tegnap a piacon vásároltam és a virágosnál vettem ezt az ízléses tenyérnyi koszorút 550 Ft-ért. Én őszi dísznek vettem, de a hangulata megfelel télinek is. Ez jó. Én biztos nem tudnám ennyiből kihozni.


Ma kimostam a függönyöket, ablakpucolás volt. Most már feltennék egy izzósort. Hamar sötétedik.
Aztán mégsem. Meg nem is tudom. Szép a látványa, de csak fenyőboára lehetne illeszteni, az meg még nagyon korai. Holnap elteszem.

8 megjegyzés:

Fáni 2016. október 13. 20:12  

Nagyon szépen alakul a hímzésed, a koszorú is jó , az ára különösen.
Szép az izzósor, de valóban a fenyőboával az igazi :)

Vera 2016. október 14. 7:54  

Csak ismételni tudom,szépen alakul a himzésedés nagyon jól döntöttem, mikor úgy gondoltam, nekem ez nagy falat...de neked ez is semmi... sec-pec és kész leszel...
Tőled nem lenne furcsa az izzósor...Te korán "ünneplőbe" öltözöl...
Biztos lehetsz hogy ennyiért nem tudod ki hozni a koszorút, .... mesélni lehetne az árakról...

Jucus 2016. október 14. 8:08  

De jó lesz! Azzal az egy szálas háttérrel kicsit olyan térbeli hatása lesz.
Imádom a madarakat (is) rajta!

(Hozok majd játszós-cicás képeket, hogyne! :o))

Névtelen,  2016. október 14. 9:23  

Ez a madaras kép egyszerűen csodálatos. És hihetetlenül gyorsan haladsz vele!

Nekem már Karácsonyi hangulatom van. De igaz, hogy ha már most díszíteni kezd az ember, mire itt az ünnep, a dekoráció már megszokottá válik. Érdemes várni vele.

Lia

Rita 2016. október 14. 13:21  

Tetszik a képben a kontraszt: két szállal, egy szállal varrni. Olyan sejtelmes, ködös lesz a távolabbi minta.

Andulka 2016. október 16. 18:34  

Ha ilyen ütemben haladnék a koszorús képemmel, már rég készen lennék vele... Te lassan ezt is készen mutatod!

Palkó 2016. október 16. 22:24  

Tényleg meseszép lesz ez a kép!
Az ablakpucolást én is tervezem már egy ideje, de vagy dolgozom, és süt a nap, vagy itthon vagyok, és esik az eső... de jövő hét végén hátha szerencsém lesz... :)