Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. október 26., szerda

Madár



Újabb madár készült el, eddig a legnagyobb. A kéményen mazsola lehet és azt csipegeti a másik madárka.


Hétfőn nagyon belehúztam és kész lett a mozaik. Kedden kerestem keretet és találtam az OBI-ban.


A kép mérete 46x40-es, de ilyen keret nincs, így fehér szalagot tettem a kép két szélére, hogy illeszkedjen az 50x40 cm-es  méretbe.


Még nem került fel a falra, a fekete keretes mozaik mellé kerül és a szintén fehér zongorás kép fölé. Jó lesz. Ezek a képek mehetnek magasra, mert  messziről látszanak jól. Közelről kivehetetlen, soha nem tudtam mit csinálok éppen.



Marci cicának mondtam, hogy most nincs itthon több cicakaja, majd hozok. De nem hitte el és felugrott a mosogatóba körülszaglászni. Megnézte a csepegtetőt is és próbált belehelyezkedni. Kényelmetlennek találta és fújtatva kiment. Én meg nevetgéltem rajta, reggeli programnak nekem ez üdítő.

13 megjegyzés:

CathlenKata 2016. október 26. 19:17  

Nagyon szepek lettek a kepek, a madarkas is alakul.... a cicus meg olyan cuki , ahogy nez :-) Jot mosolyogtam.

Palkó 2016. október 26. 21:25  

Nagyon szép les ez a madaras kép, jó sok apró csodálható részlet van rajta! :)
A mozaik szuper lett, közelről tényleg nagyon elmosódott... csodálom a türelmed!

Tüzes Beáta 2016. október 26. 21:59  

A hímzés tényleg sok apró részletből tevődik össze. Egyre szebbnek látom.

Vera 2016. október 27. 6:04  

Jó lett a mozaik...Tényleg messziről látszik igazából...A madarasod csodás...

Jó helyet talált magának a macsek...

MJ 2016. október 27. 8:37  

:) Nem is csodálom, ha nem találta igazán kényelmesnek. :)

Anikó 2016. október 27. 10:08  

Mennyire szépek a képek! (())
A cicák meg egyszerűen lököttek, de így szeretjük őket! :-)

Névtelen,  2016. október 28. 7:42  

Gyönyörűen alakul a madaras képed. A zongorás pedig valóban messziről áll össze a szemnek.

Marci cica nagyon aranyos és gyönyörű!

Lia

Fáni 2016. október 28. 9:54  

Amikor megláttam a bejegyzésed címét egy dal ugrott be: Rúzsa Magdi: Vigyázz a madárra /lehet, hogy nem ez a címe, de nekem nagyon tetszik /, nagyon szépen alakul a hímzésed.
Gratulálok a mozaikhoz, nagy türelmed van :)

erdoseva55 2016. október 29. 17:08  

Ez a piros madár a Cardinális, a kedvencem! Nagyon sok fotót gyűjtöttem már róla. Még keresem a hímezhető változatát. egy kicsit már varrtam, de a szépséges kis madár igazi szépségében még vár rám!
Annyira szép a hímzésed, csak csodálkozom a haladásán! :)
A cicág nagyon házias! jól érzi magát Nálad! :)

Rita 2016. október 29. 17:35  

Ó, Bea!

Ez a fal olyan, mint egy impresszionista kiállítás. Nagyon hangulatos, álomszerű.

A madarak nekem kicsit rémisztőek, bár az igaziaktól nem félek.

Tüzes Beáta 2016. október 30. 21:43  

Oh. Impresszió: benyomás. Álomszerű? Ez számomra nem kedvező. Inkább lennék reális.
A madarak valóban nem szépek, de ez van. A kanadai madarakat én is idegennek tartom. De a kép nagyon jó!

Jucus 2016. november 4. 8:26  

Kardinális pinty lehet, nem?! Nagyon szépen alakul, bírom, ahogy írod, hogy mazsolát szemezget :o) Imádom a madarakat is...mennyi élet egy ilyen apró lényecskében!
Nagyon szépek ezek a mozaikok! A hobbi boltban láttam ilyesmit, csak max. 10x10-es lehetett, gyerekmintákkal...gondolom, kisebbeknek és nagyon drága volt. Ez itt nálunk szerintem újdonság...vagy csak én vagyok lemaradva? Kipróbálnám egyszer, Te honnan szerzed őket?
Olyan hangulatos, otthonos a lakásfotód!