Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. október 6., csütörtök

Mézeskalácsházikó madarakkal


Egy csúnya és szép madár kész.


Nagyon figyelni kell, hogy kontúr, francia csomó ne maradjon el, mint minden Janlynn képnél. A három szállal öltött fenyőág nagyon mutatós. Szerintetek ha valóban kitennénk mézeskalácsházat a madaraknak elcsipegetnék?


Sajnáltam elvágni ezt a szép textilt, így fél méteres szalagot készítettem belőle. Ha nem a széleinél fogva csipeszeltem volna fel, akkor lekonyult volna, pedig bélésanyagot tettem a két anyag közé. Nem volt túl jó ötlet, csak egyet csináltam.


Az új sütis könyvemben találtam egy receptet : hamis mézes. Lejjebb található a recept. Valóban olyan az íze, de tévesen tepsiben sütöttem, nem lapokban, mert a receptben ez nem volt egyértelmű. Mikor körbevágtam és a késsel alányúlva ki akartam venni darabokra tört. A fent látható képen már én törtem szándékosan ilyen darabokra. Eszembe jutott a Nők Lapja Advent egyik száma, amiben a mézest mutatja olyan formában is, hogy kehelyben darabokban tálalja csokival leöntve. Én vanília krémet főztem hozzá és ilyen lett:



Óoooh! Kifelejtettem belőle a 2,5 dl vizet!!!!

10 megjegyzés:

Rita 2016. október 6. 20:58  

Nagyon tetszik ez a nagy masni!

Névtelen,  2016. október 7. 8:28  

Ez a hímzés különösen szép, és az a madárka is csinos.

A masni pedig nagyon bájos lett, nekem tetszik.

Lia

Monika 2016. október 7. 9:42  

Gratulálok a hímzéshez, nagy munka!!!!!
Mézeskalácsot nem szabad kitenni a madárkáknak,mert az is megszívja magát vízzel és attól elpusztulnak.Olajos magvak jók nekik.Én törtem régi diót.Kiteszem ma,mert éjjel már nagyon hideg van,kell nekik a fűtőanyag.

erdoseva55 2016. október 7. 13:30  

Micsoda jól mutatna a masni karácsonykor az ablakodon! Nekem is vannak nagyon hosszú masniim, csak azok az ablak szélére a karnis két végére valók!
Nagyon sokat haladtál a varrással. Igen, nagyon oda kell figyelni, velem is előfordult, hogy keretezés után vettem észre a hiányt! :)

Vera 2016. október 7. 14:21  

Hú de jó hogy én nem akartam ezt himezni...EZ NEked való... tele mindenféle plusz más hímzéssel..Jó nagy résszel kész vagy...Nekem ez rögeszmém... nem lehetne oldalsávba feltenni a himzést, mert mi kivül állok is tudjuk követni és látjuk hogy milyen a kép??...Előre is köszi...
A masnis díszed is nagyon szép lett

CathlenKata 2016. október 8. 19:56  

Szuper dolgokat mutogatsz :-)
Mézeskalácsa házikó
Mézes süti ......
De a szalag nálam viszi a pálmát! Nagyon ötletes.

Andulka 2016. október 9. 14:47  

Már megint a villámtűk! :-)
A mézes süti receptjét viszem! Nyami :-)

Edit 2016. október 9. 18:16  

De jól haladsz a hímzéseddel! Fincsi lehetett a süti is a vanília krémmel.
A nagy masni is igen mutatós szerintem.

Palkó 2016. október 9. 22:26  

Igen, szerintem a madarak megeszegetnék a mézeskalácsot :) - de Mamka szerint nem szabad nekik... :(
Szép lesz ez a kép... jó macerásnak tűnik...
Köszi a receptet, én is elviszem :)
Szép jövő hetet kívánok!