Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. december 22., csütörtök

Horgolás gömbdíszre



Így, meg úgy fotózva, hogy kiemelkedően látszódjon a rendkívüli szépsége. Verától kaptam ajándékba karácsonyra. Mit is mondhatnék? Ámulatosan szépek! A díszek alatt látható vállkendő is remek és nagyon hasznos ha fázom. Rendkívüli öröm ért  evvel a sok sok munkát igénylő ajándékkal.


"Apróságok ", cukiságok, külön a lányomnak is, ami nagyon meghatott, Ő pedig nagyon fog örülni neki, ez tuti!


Haladásom. Visszabontottam a nagy láncot, mert nem tetszett. A kisebb szerintem jól sikerült. Marad.

Kívánok mindenkinek kellemesen töltött ünnepeket!!!!!

9 megjegyzés:

Vera 2016. december 22. 22:22  

Képes voltál felbontani a hímzést.......ááá már ezért is dicséret jár...
Jó volt látni, ahogy örültél... nem hiszem hogy kell még valamit hozzá fűzni....Sokszor gondoltam Rád, míg készült, bármelyik...Mindig nagy gondossággal és szeretettel készítem ...

Tüzes Beáta 2016. december 22. 22:59  

Vera: most is hálás vagyok és nagyon köszönöm!

Jucus 2016. december 23. 11:33  

Hű, micsoda csodaságok! Idén valahogy nagyon bejön a rózsaszín a díszekben!

Edit 2016. december 23. 12:38  

Veránál már megcsodáltam a szépségeket, amiket kaptál! Biztos vagyok abban, hogy nagy örömet szerzett ezekkel Neked. :)
Szépen alakul a csajszi, ahogy "ismerlek", még idén elkészül. :)

Palkó 2016. december 23. 20:08  

Látszik, hogy élvezed a hímzést, jól haladsz vele!
Tényleg szépségeket kaptál Verától :)
Áldott, békés, szép Karácsonyt kívánok Nektek!

CathlenKata 2016. december 24. 10:51  

Áldott Békés Ünnepeket kívánok sok-sok szeretettel!

erdoseva55 2016. december 25. 8:09  

Szép ajándékok! A hímzést most is megcsodáltam!
Boldog karácsonyt kívánok sok szeretettel!

Rita 2016. december 25. 14:44  

Nagyon kitartó vagy, hogy kísérletezgetsz, bontogatsz!

Boldog karácsonyt!

xJuDesign 2016. december 25. 22:08  

Békés, boldog karácsonyt kívánok, Bea!