Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. április 16., vasárnap

Virágok, madarak


Ezt a készletet Brigitől kaptam és régóta tervezem elkészíteni. A hangulata miatt tavaszra tartogattam, ilyenkor nagyon jó öltögetni. Egy 5 centes extra szappan plakátjának dísze. Gyönyörű!


Hosszú ideje nem tudtam használni a több színre festett fonalaimat. A kép színeihez ez illik és öröm vele dolgozni! Az egy színűre és kis színátmenettel festett fonalaimat használom DMC helyett is néha.


Ünnepekre a lányom készített sütit. A zab, étcsoki, alma és kókusz csúúúcs! Mindkettő az, de ebből már kettőt megettem, mert nincs benne cukor. Az eper kilója most 800 Ft. Egy fél kiló elérhető áron van. Összedobtuk az ünnepi menüt.
Kellemes Ünnepeket!

11 megjegyzés:

Vera 2017. április 16. 17:07  

Kellemes ünnepeket ,és jó pihenést kívánunk...
ÁÁÁÁÁÁÁÁ megint madár, szépséges...

Jucus 2017. április 16. 17:50  

De jó az a szappan embléma-hímzés! Meg hozzá az a multicolor szín! Szuper lesz, az bizti!
A sütik nagyon nyááámik! :o)
Kellemes Húsvétot Nektek!

Fáni 2017. április 16. 19:34  

Megint szép munkába kezdtél, a színek gyönyörűek.
Kellemes Ünnepeket

Rita 2017. április 16. 20:14  

Szép a színváltós fonalad!

Mehetek sütizni?:)

JuciKa 2017. április 17. 8:50  

Kellemes Húsvétot kívánok! Készlet pedig gyönyörű, fonal is nagyon tetszik.

Anette kincsei 2017. április 18. 8:18  

De szép az a multicolor fonal! Jól sikerült a festése!
Gusztik a sütik, az a jó régi, igazi linzer....hmmm...még a mamám tudta nagyon finoman csinálni.

Holdgyöngy 2017. április 18. 8:40  

Lehet, hogy ismered, én minden esetre rád gondoltam, amikor megláttam: http://www.nanas-et-tout-le-tralala.com/

Kata 2017. április 18. 17:15  

Szép mintát hímzek újból:-) Különleges lesz.....

Tüzes Beáta 2017. április 20. 18:47  

Holdgyöngy: nem ismertem, de köszönöm a tájékoztatást!!!!