Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. július 16., vasárnap

Rózsák hajtogatása



Régóta terveztem, de csak múlt héten jutott eszembe hungarocell gömböket venni. Ilkaművek szalaghímzéseit nézegetve vettem az ötletet. Az Ő gömbjei körbe vannak téve rózsákkal, le a kalappal előtte, mert nekem az egyharmada két napba tellett. De imádtam készíteni!


Amikor elkezdtem többféle módon készítettem rózsákat, de az mind a kukában landolt. Elővettem ezt a japán készletet és evvel dolgoztam. Ez tetszik a legjobban. De átrajzoltam a készletet kisebb formára és rákényszerültem a szatén használatára, mert a vászonban nem csúszik a cérna. Nehéz összehúzni, szakad. A szaténban meg csúszik. Nem bántam meg. A pöttyös tüll szuper kiegészítőnek bizonyult most is.




A lányom lilát akart. Nehéz volt hozzá illő színeket találni. Önmagában, csak egy színből nem mutatott volna ilyen jól.
Szeretnék még készíteni pirosból karácsonyra. Jól mutatna az ünnepi asztalon. Most ennek lettem rabja. Meg még egy pár napig.


Ma kinti sütés volt. Ez nagyon finom dolog.
Én csirkemellet ettem salátával. A diéta néha könnyen megy, néha pokoli éhes vagyok. Egy kilót fogytam egy hét alatt. Lassan fog menni.


Van egy sárga szalagos maci és lassan lesz egy másik is.

A vizes VB megnyitója nekem NAGYON tetszett.

3 megjegyzés:

Rita 2017. július 16. 21:57  

Nagy ügyesség és türelem kell a szaténhoz! Szépek lettek a virágaid.

Elkezdtem nézni a megnyitót, tényleg szuper.

Tüzes Beáta 2017. július 16. 22:26  

Megnyitó: a víziorgonáról most hallok először.
Köszi. Mármint a rózsák dicséretét.

Palkó 2017. július 29. 7:24  

Gyönyörű ez a rózsacsokor, és a kép is nagyon tetszik! Tisztelem a türelmedet ezekhez a nagy munkákhoz!
Bár mostanában én is azon gondolkoztam, hogy előkeresem a vizimalmos képemet, hátha elkészül a következő 20 évben :)