Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. augusztus 3., csütörtök

Les Brodeuses P. Joyeux Noel



Hű, ez a kép nagyon tetszik! Tegnap néztem is keretet, Az OBI-ban 30x30-as csak ezüst volt. Gondoltam majd átfestem. Az új "nünükém", hogy textillel vonom be a papírszegélyt és találtam kék és ezüst textilt hozzá. Illett a hópelyhek kék és szürke színéhez, így megfelelőnek gondoltam az ezüst keretet is. Oh, most bele vagyok esve és a kisebb képek közé tettem a munkaasztalom fölé:





Hétvégén a lányom is átnézte a mintáimat és kiválasztotta magának Jardin Privé egy képét. Visszafogott a minta színválasztása, humoros kép. A Vera már elkészítette a cicát a madárkalitkában, tetején a madárka, alul cincog az egérke.

Nagyon meleg van. Mezítláb mászkálok, mert a kő is meleg. Nem véd a papucs, belerúgtam az ágy lábába és megálltam egy pillanatra, mert nagyon fájt. Eszembe jutott egy réges régi történet:
Kislányom három éves volt és bölcsibe vittem. A gondozónő mesélte reggel, hogy éjszaka nem kapcsolt villanyt, az ember a megszokott környezetében vakon is tájékozódik. Mégis sikerült úgy neki menni a fotel lábának, hogy elrepedt a lába újja. Pech. Pár nap múlva kérdeztem otthon a kislányomat: hogy van Éva néni? Fáj még a lába? Azt válaszolta: Nem. A papucsa fáj.
 Nagyon aranyos a "gyerekszáj". Volt is egy ilyen című sorozat a Nők Lapjában. Onnan:
Nézi hosszan a kislány a földre terített bárányszőrt. Azután azt mondja: Nekünk is van kutyánk, csak az nincs így széttaposva. (lehet, hogy már írtam...)

9 megjegyzés:

Andulka 2017. augusztus 3. 19:38  

Gyors vagy mint a villám!A keretezés is szuper lett és egyedi!

Fáni 2017. augusztus 4. 7:06  

T milyen gyors vagy! Csak ámulok!
Szuper a keretezés is.
Ezeket a "gyerekszájakat" én is nagyon szeretem.
A lányom sokszor mondta az unokámnak, Drága kis arany malacom. Egyszer Ő is kedveskedni akart a lányomnak, átölelte és azt mondta: drága arany nagy malacom......logikus nem :)
Van ennél pikánsabb is, amit nekem mondott, még most is jókat derülünk rajta ha felidézzük, most 13 éves nagy kamasz

Fáni 2017. augusztus 4. 7:07  

Bocs, a T után lemaradt az E :(

Rita 2017. augusztus 4. 8:01  

Nagyon szép az új munka, ahogy van, mindenestül.

A új képet valaki más már elkezdte himezni, vagy én értettem félre?

Anik 2017. augusztus 5. 7:31  

Nagyon szép lett a nőci, és tök szép keretet csináltál hozzá!!!

Edit 2017. augusztus 5. 21:35  

Nagyon jól sikerült a textiles keretezés. Én is szeretem hasonlóan megoldani a keretet, viszont eddig talán még nem használtam paszpartuként, de már gondoltam rá.
A képre ránézve egy kis hűvösség jut eszembe ebben a nagy melegben. Itt is elkelne, állítólag ma 40 fok volt.

Tüzes Beáta 2017. augusztus 7. 18:19  

Rita: Vera is elkészítette.
Fáni: persze, hogy logikus! Tündéri.