Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. augusztus 14., hétfő

Pónik




Tegnap a lányomnál voltam látogatóban. Nagyon tetszik a pónigyűjteménye. Lefényképeztem. Szerettem volna közelieket is készíteni, de ahhoz sok sok képet kellett volna készíteni és ami elvarázsló, az pont az összességének a látványa. Szuper! Gyűjti az összes generációt, ha van valakinek fölösleges, kérem küldje el! Megállapodunk az összegben.


Imádnivaló a hatalmas termetű kutyájuk. Náluk. Volt ő a mi kertünkben is átmenetileg. Nagyon kedves jószág.


Hazafelé sétálva láttam meg ezt a gesztenyefát. Ritka szép látvány. Mellette nem sokkal egy ovi, az összes lehullott gesztenyét összeszedegetik szeptemberben.


Kész lett a Jardin Privé kép. Még nem vettem elő a varrógépet, de lassan kívánságra párnácska lesz belőle.


Most ezt hímzem és közben azon gondolkodom, hogy kéne készíteni ilyen köténykét.

9 megjegyzés:

Palkó 2017. augusztus 14. 19:37  

Pónigyűjtemény...! Ha előbb tudtam volna...
Nagyon tetszik a cicás kép, biztos szuper párna lesz! Mert Te tudsz varrni, nem úgy, mint én... :)
Az új mintád is nagyon bájos :)
Jó, hogy egészséges a gesztenyefa... Aszódon az összes elkapott valami betegséget, olyanok a levelek, mintha megégtek volna :(

Holdgyöngy 2017. augusztus 14. 20:55  

A cicka nekem is bejön. Sajnos nincsenek póniim. Az unokáknál, ha még megvannak.

Holdgyöngy 2017. augusztus 14. 20:57  

Nézegetem a pónikat, nekik volt egy nagy. Megvan-e még? majd szólok, el ne dobják.

Rita 2017. augusztus 14. 21:24  

Ó, az a pónigyűjtemény! Megmutatom majd a hatévesnek!

Holdgyöngy 2017. augusztus 15. 9:00  

Várjuk ki, megvan-e, adják-e? Közvetítek majd. Múltkor még láttam ölelgetni.

Fáni 2017. augusztus 15. 10:47  

Nagggyon szuper a pónigyűjtemény :), nekem angyalkákból van, minden fajta, még olyan is, ami giccs, de a gyűjteménybe ez is belefér :)
Biztosan szép párna lesz a cicásból, hisz mindig klassz dolgok kerülnek ki a kezeid alól :)

Vera 2017. augusztus 15. 19:28  

Ó micsoda gyűjtemény!
A kutyus de aranyos...A cicás kép is kész? hiába aki tud...