Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. november 26., vasárnap

Szalagrózsa


Meghagytam egy hungarocellgömböt, hogy karácsonyi díszítést kapjon asztali dísznek. Ma lett kész és a helyére is került.




Na de kérem! Mi ez a rendetlenség? Ez semmi! Mikor a rózsák kész lettek kipakoltam mindent, hogy lássam mi illik hozzá. Végül még egyszer ennyit és érdekes módon teljesen jól eligazodtam a káoszban. Gombostűvel rögzítek mindent, így ide-oda rakosgatom, amíg nekem megfelel. Tetszik.


Ez a második és utolsó házikó az idén amit elkészítettem. Ez a lila változat. Kis ékszer Vera angyalkája mellett.

10 megjegyzés:

Rita 2017. november 26. 18:34  

Hű, de gyönyörű a házikó!

A kreativitás és a rendetlenség összefügg egymással, nem?:)

Tüzes Beáta 2017. november 26. 19:11  

Hááát, de. Nagy merítés kell ötletekből.

Holdgyöngy 2017. november 26. 22:01  

Szép a dekorod, s az angyal illik hozzá. A házikó gyöngyei, s a gömb. Hozzá készítetted, vagy véletlen?

Tüzes Beáta 2017. november 26. 22:42  

Két külön dolog. A házikót a lányom elvitte. Neki készült.

Tüzes Beáta 2017. november 26. 22:44  

Oh! Az angyal a fehér fára van és azt Verától kaptam. A ház csak a fotó kedvéért lett ide téve.

Vera 2017. november 26. 23:05  

Ötletes..Mindig a szívem melengeti, ha látom, tudom, hogy az elkészített ajándékom becsben van, legyen az bármi kézimunka!

Анна Гончарова 2017. november 27. 11:30  

Рождественские украшения прекрасны!

Névtelen,  2017. november 29. 15:06  

Gyönyörű lett az asztali dísz, nagyon elegáns!

Lia

Jucus 2017. december 9. 21:29  

Micsoda karácsonyi kavalkád! Kincsek!
A kis házikó tényleg egy kis ékszer!