Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. december 2., szombat

Advent


Holnap kell az első gyertyát meggyújtani, figyelmeztetett a virágárusnál a felirat. Hoppá! Tiszteletben tartom ezt és minden évben készülök rá. A koszorú tavalyi, de gyorsan megkerestem és holnap kiemelt helyre teszem. Ma akartam, de közbejött


egy kérés, hogy készítsek egy hófehér pónit. Egy fiatal lány, a fiam baráti köréből kérte a 4 éves unokahúgának. Gyorsan utánanéztem, egyáltalán megtartottam-e a mintát a számítógépen. Igen, újra nyomtattam a lapokat és a maradék fonálból másfél mancs lett meg. Holnap anyagbeszerzésre indulok. Aki kérte külföldön dolgozik, pénteken megy el, hajrá van!
Az elsőt összeállítani fejtörés volt, másodszorra pontosan tudom mit kell csinálni, jókor jött a felkérés. Ki is fizették. 4 ezret kértem érte, most már haladnom kell.
Eszem megáll! A 4 éves kislánynak határozott ízlésvilága van: a fehér lovacskákat gyűjti. Azért fordult hozzám, mert pont itt járt mikor látta az előzőt amit készítettem és sok bolt bejárása után sem talált sehol fehér egyszarvút.


Az első rénszarvas a tetőn.

8 megjegyzés:

Rita 2017. december 2. 20:55  

A lovacska gyorsan meglesz, meglásd.

Hú, azért egy szarvast nem szeretnék a tetőre! De szuper lesz a kép ettől függetlenül.:)

Fáni 2017. december 3. 7:00  

Téged ismerve hamar elkészül a lovacska :)
Én i elkezdem ma a díszítést, ha minden úgy sikerül, ahogy terveztem, már elővettem a díszeket.....ez is haladás :)

Vera 2017. december 3. 17:03  

Ahogy ismerlek ezt a horgolást is hamar letudod!
Milyen nagy résszel kész vagy már a himzéssel!
Szép hetet!

Анна Гончарова 2017. december 4. 7:29  

Все очень красиво!!!

Névtelen,  2017. december 4. 9:21  

Gyönyörű lett a koszorúd!

A nagy képpel pedig nagyon jól haladsz.

Lia

MJ 2017. december 5. 20:20  

Lobogott az első gyertyaláng. Boldog várakozást! :)

Holdgyöngy 2017. december 5. 20:22  

Olvasd el az emailjeidet!

Jucus 2017. december 9. 21:27  

Szép az adventi koszorúd a tradícionális színekkel! Én is a tavalyit frissítettem fel, rendes fotóm még nincs is róla.
A réni a tetőn...de jó lesz! Gyors vagy!