Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. január 26., péntek

Bolondos kalapos


Készítem, mert a lányom kedvenc meséi közé sorolandó Alíz csodaországban. Neki készül. Sehogy nem tudok azonosulni a meseelemekkel. A gyermekirodalom nagy angol klasszikusa, Lewis Carroll mellesleg a matematika professzora volt. Alice alakjaként barátja kislányát, Edith Lidellt tette halhatatlanná. Én ezt a mesét nem értem, holott a matek és a logika kifejezetten érdekel és jó vagyok benne.

Eseménytelenül telik a január. Uncsi.

6 megjegyzés:

Holdgyöngy 2018. január 26. 17:51  

Ez egy abszurd mese, van aki érzi, s van aki nem kapja el ezt a világot. Varró Dani jutott róla eszembe, megnéztem, s látom a legújabb fordítás az övé. Gondolom nem véletlenül, ő ennek a mestere. Ne bánd, más világ.

Rita 2018. január 27. 7:34  

Hú, nagyon munkás ez a hímzés, most már jól látszik.
Minden mese megszólít valakit, de talán nem mindenkit.

JuciKa 2018. január 27. 8:02  

Szoknya rész gyönyörű, mozgalmas hímzés!
Mesevilág az teljesen más világ, néha szeretem, néha nem.

Vera 2018. január 27. 10:48  

Ez a himzés gyönyörű...a mesére nem emlékszem, csak azokra emlékszem amit a fiam nagyon szeretett.Az unoka meséi az egész más világ...

Andulka 2018. január 27. 13:41  

Ennek a mesének megvan a hangulata, valakinek bejön, valakinek nem. Nekem anno nem tartozott a kedvenceim mögé, de ez a minta nagyon szép és részlet gazdag lesz! Téged ismerve pedig legközelebb már készen mutatod! :-)