Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. március 1., csütörtök

Illatok, a hölgy, Köln...


...áll a hímzett szépség alatt. Valószínű a virágokból nyert parfümökre utal. Nem vagyok benne biztos. Mindegy, egy szép részlet..


Tatárbivsztek, még összekeverés előtt. Semmi különös, mindenki ismeri, csak egy ötlet. Bár a marhahús drága, fél kiló ezer Ft., én kaját három személynek olcsóbban ritkán tudok előállítani. A cél most az volt, hogy hamar kész legyen, mert fáradtan értem haza. Ehhez már csak pirítós kell.


Sajnos nagyon kiesik a körzetünkből a Lidl, ma ebben az áruházba vásároltam, mert közelében volt dolgom és meg is vettem mindent ami számomra gazdaságos. Pl. egy kiló szardellát 450-ért és szándékomba áll holnap majonézes halsalátát készíteni. Apró tégelyekbe vesszük készen, mert imádjuk. De az drága. Most készíteni akarok egy nagy adagot. Hideg kaja. Majd írok róla. Nem biztos, hogy sikerül.

7 megjegyzés:

Pudding et Biscotte 2018. március 2. 6:59  

The Spring embroidery is so wonderful! I have seen this model and would like to take the time to do it one day. You have a lot of patience! Steak tartar is a good idea after a hard day's work, it is good and quick to make. Thank you for the idea! Have a nice day, Sandrine.

Névtelen,  2018. március 2. 9:53  

Jól haladsz a képpel, és nagyon csini lesz!

Lia

Kata 2018. március 2. 10:51  

Csodás kép lesz igazi tavaszi hangulatú!

Csipkeherceg 2018. március 2. 12:38  

A halas receptre nagyon kíváncsi vagyok , Én párolva ettem nemrégen úgy is finom volt . A hímzett kép meg igazán kedvemre való,Nagyon várom hogy készen láthassam :)

Vera 2018. március 3. 18:34  

Szép színek!!! Színeket akarok!!!!és nem fehéret és hideget....

erdoseva55 2018. március 4. 15:01  

Most is csodálom a hímzésedet!
Az ennivaló bizony nagy gond. kitalálni, mit készítsünk, aztán beszerezni a hozzávalókat, vagy megkeresgélni, hátha van hozzá itthon minden.
Várom a halas recept eredményét.
én is sok mindent készítek otthon, bizony rengeteg időt elvesz.

Andulka 2018. március 4. 17:06  

Csak kapkodom a fejemet ezen a mintán. Minden részlete nagyon izgalmas.