Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. április 12., csütörtök

Horgolt kutyus és Glamour napok


Pihe-puha baby fonálból. Evvel nehéz horgolni, többet nem fogok.  Foxi aranyos lett.

GLAMOUR-napok a héten: 25-50 %  kedvezménnyel. Erre tegnap a lányom hívta fel a figyelmem és ma sok üzletet bejártunk.


Lett egy tavaszi együttesem. Virágmintás nadrág, pillangós blúzzal. Itt a tavasz!


De ma ennek örültem a legjobban. Még nem vettem hidratáló krémet alapozóval egyben. Most a BOURJOIS 50% kedvezménnyel kapható. Több márka teszterét kipróbáltam a tükör előtt, ezt találtam a legjobbnak, öt évvel fiatalabb lettem tőle! Márványszerűen szép bőrt produkál úgy, hogy nem is látszik az arcon a krém. Imádtam!
Az akció a héten tart vasárnapig. Használjátok ki!

12 megjegyzés:

Vera 2018. április 12. 19:24  

Nagyon szép lett a kutyus...Az együttes meg szuper... Szeretném rajtad is látni...
Néha kell valami új...

Pudding et Biscotte 2018. április 12. 20:07  

The little dog is very cute and it looks so soft! We feel like hugging it! Very beautiful flowery clothes, we are impatient to wear such bright colours and fed up with the dark ones of winter! Bourgeois beauty products are good ones, I also like using them. Have a nice evening!

Orsi 2018. április 12. 20:20  

A kutyusod egy remekmű, hűha, elhiszem, hogy nehéz volt ezzel a fonallal dolgoznod, de a végeredmény kárpótolt!

ezt a blúzt ma én is láttam :) nagyon jó választás volt, viseld egészséggel!
A krémet megnézem holnap...engem is érdekel, a mínusz öt év miatt :D :D

Holdgyöngy 2018. április 13. 7:01  

Most képzeld, tegnap a H& M-ben akartam vásárolni, van egy kedvezményem. Az én méretemben 46, nem tartanak ruhát, nézzem meg online! A krém bárhol kapható vagy üzlethez kötött? Jó propagandát csináltál neki.

Névtelen,  2018. április 13. 10:22  

Nagyon cuki lett a kutyus! És már neve is van.

A Bourjois tényleg jó márka, drogériákban (DM, Rossmann, Müller)lehet kapni.

Lia

Orsi 2018. április 13. 14:03  

Beáta, megnéztem a krémet, a kézfejemen ki is próbáltam, nekem túl zsíros hatású, nem vettem meg. Nem szeretem, ami fénylik az arcomon, de amúgy biztos jó, nem vitatom egy percig sem!!

Rita 2018. április 13. 21:33  

Cuki a kutyus! Jó a lengébb ruhákat próbálgatni!

Edit 2018. április 15. 16:28  

De jól sikerült a kutyus! :)

Tüzes Beáta 2018. április 15. 18:48  

Orsi: az van,hogy nekem a fiatalon zsíros bőröm a változó kor után egyre szárazabb. Így ez jó választásnak tűnt.
Méret: igazságtalan!!!

Tüzes Beáta 2018. április 15. 18:52  

A H§M-ben én sem tudok, ritkán. Menj a C§A-ba! Én ott vásároltam és mindig tudok vmit venni. A méretezés is fura néha. Nekem most a 44-es bő, be fogom cserélni. Pedig én L-es vagyok. Akkor Te xl-es, ennek lennie kell!