Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. május 16., szerda

Sok a teendő


A ruhák formáit a színek adják. Kontúr csak a szélén van. Csodálatos tervezésű minta ez is.


A legidősebb gyerekem 10 év után besokallt a sok pénzkiadástól amit albérletre költött. Képtelen saját lakásra félre tenni, úgy döntött haza költözik. A tetőtérben két szobát újít fel, én is segítek. Sajnos a festék rosszul fedett elsőre. Barack színű volt alatta a fal. Két óra alatt ketten lehengereltük, másnap én a kisebb falat újra kentem, az sem fedett rendesen. Most spaklival le kell tolni a vastag festéket... Szóval most evvel foglalkozom. No nem teljes bedobással, csak segítek.
A másik szobában a fehér falat egyszeri festésre is fedi, egy kis részen próbáltam, de jónak tűnik. Ah, elfáradtam. Jött a hideg front is, vasárnap délután el is aludtam. Ez ritkán fordul elő. Most minden bajom van.



A kertben szép a paradicsom és a paprika.

8 megjegyzés:

Rita 2018. május 16. 20:52  

Tényleg jól ki van találva ez a minta!

Tüzes Beáta 2018. május 16. 21:05  

Rita okos. Ha nem érinti azt a témát, miszerint a fiam hazaköltözött, akkor azt jelenti: helytelen.
Veszem.
Érdekel mindenki véleménye.

Pudding et Biscotte 2018. május 16. 22:00  

Very elegant embroidery and you are very brave to find the time to embroider besides renovating the attic for your son. He is lucky to have a mother like you! Have a nice restful evening! Sandrine

Tüzes Beáta 2018. május 16. 22:28  

No igen, szerencsés fiú.

Névtelen,  2018. május 16. 23:12  

Mackód remekül sikerült! Bea, az a benyomásom, hogy szereted próbára tenni magad, választasz egy különleges technikát, egy nehéz mintát, egy új hobbit, és addig kísérletezel, amíg a végeredmény kedvedre való lesz. :)
A hímzésed Veronique Enginger? Tehetséges grafikus és remek tervező, tud a kézimunkázók fejével gondolkodni (nem pixeles, nem agyonbonyolított, viszont látványos, hangulatos).
A termésed biztatóan alakul. :)
Egy házban élés: lehet kölcsönös könnyebbség, a rezsi és a feladatok megosztásával, egymást tekintetbe véve, támogatva - és lehet akár kínos, nyomasztó. Családja válogatja, meg az alkalmazkodás, a türelem... Régebben szokás volt generációk együtt élése, manapság inkább individualista alapon, elaprózódva, elkülönülve laknak az emberek.
Nálatok hogyan működik?
Brigi
(Elnézést, hosszú lett!)

Jucus 2018. május 18. 10:56  

De szép lesz az a kis franciás rucis minta!
Pihenésre is hagyj időt!
Az én palántáimon még egyelőre semmi, még picik. A tieiden meg már termés is! Ezt nevezem!

Palkó 2018. május 21. 8:23  

Gyönyörű a minta, fantasztikus, hogy csak színekből hogy kijön a ruha esése...
Minden tiszteletem a Tiéd! Én tavaly totál kiborultam a fürdőszoba átalakítástól, utálom ezt a fajta rendetlenséget, koszt. Az viszont jó, hogy van hová költözni a gyereknek. Okos döntés, így tud spórolni :) Bár újra összeszokni biztos nem lesz könnyű...
Remélem, ezen a hosszú hétvégén azért nem csak a munkára, pihenésre is lesz időd!

Smily-Света 2018. május 22. 13:42  

Már van a paradicsom? De hogy?
Nagyon szép a franciái mintát! Jó nézz ki.
Üdv: Szveti