Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. június 7., csütörtök

Babaruha újra


A harmadik babának is készült vidám nyári ruha.





Az eredeti elképzelésem csődöt mondott. Nagyon nehéz a textileket ízlésesen összehozni. Pihentettem az tervezést egy napig és gondolkodtam. Félre tettem a mintát, ami szerint dolgoztam és saját elképzelésre hagyatkoztam. Megmentett a tüll( már megint, mert nagyon dekoratív). A szoknya alsó részére fehér vásznat varrtam és arra rózsaszín tüll anyagot De szegélynek fehéret, 3 méter madeira csipkét használtam fel. No, mindegy, lecseréltem az esküvői ruhát.
Babáim:



Olivér fiam készített ma ebédet. Imádom ezt a kínai konyhát. Tudom, már mondtam.

7 megjegyzés:

Rita 2018. június 7. 21:25  

Ügyes megoldás, tényleg jobb lett a tüllel.

Holdgyöngy 2018. június 7. 21:46  

Látványosan jobb így! Micsoda kollekció!

Fáni 2018. június 7. 21:53  

Nagyon szépek a babáid, az ember szinte kedvet kap, hogy újra babázzon :)
Én is nagyon szeretem a kínai kaját, néha elcsábulok egy kis kényeztetésre :)

Tüzes Beáta 2018. június 7. 22:07  

Fáni: babázz újra, nagyon jó!

Vera 2018. június 8. 4:41  

Szép lett a ruha... hiába aki ügyes...

Névtelen,  2018. június 8. 9:33  

Nagyon csini lett a kis hölgy. Mi is az Ő neve?
Tetszik a ruhácska, igazán vidám, nyárias.

Lia

Tüzes Beáta 2018. június 10. 19:44  

Lia: ennek a babának még nem adtam nevet.

Javasoljatok!