Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. július 2., hétfő

Kis rendetlenség


Ahova pakolni lehet az tele is van a megkezdett munkáimmal. Káosznak látszik, pedig szerintem ez nem az. Vagy csak egy kicsit. Azért alakult ki, mert piros mérgezést kaptam a gyönyörű ruhától:


Kerestem a gépemre elmentett minták között valami kisebbet, vidámat. Még én is meglepődöm miket találok, mert elfeledkezem róluk.


Nagyon megörültem  "Averina Elena" képének. Újra le kell írnom: nagyon jók az orosz minták!
Fehér vászonra a hó miatt nem lehet hímezni,


...ezért festettem több árnyalatú kéket. ( A türkiz borzalmas, azt halványítanom kell majd hipóval. De addig is eltettem, hátha jó lesz mégis.)


Még kicsit nedves volt a vászon, de már elkezdtem, annyira aranyos!


Közben piszkált a Jucitól kapott horgolás, mert cicám még nincs. Megnéztem milyen fonalaim vannak hozzá itthon? Volt egy egész fehér, de vastag, emiatt a feje már akkora, hogy akár vásárláshoz is használhatnám táskának. Na, bumm! Lesz egy nagy cicám!
 Ezért van nálam most egy kis káosz. Több dologba kezdtem bele.

8 megjegyzés:

Holdgyöngy 2018. július 2. 19:19  

Ó, a cica, néztem én is azon a blogon. Helyes lesz a vidám mintád, a másik meg szép. mindben van valami egyéni. Mikor üveget festettem nekem volt ilyen asztalom, mint a te műhelyed.

Tüzes Beáta 2018. július 2. 19:47  

Az üvegfestés nem könnyű, de mutatós. Sok helyen látom ablakban. Az is egy műfaj és szép.

Rita 2018. július 3. 8:39  

Ezt úgy hívják, hogy kreatív káosz!

Jó kalandozást a kézimunkáid között!

Vera 2018. július 3. 14:47  

Tetszik ez a "Kreleativkáosz"megnevezés...Nálam is ez van...és mutattam is a fotót apának...Jóóó nem vagyok ennyire szétpakolva, mert nincs ennyi helyem... de máshol és másfele van lerakva nálam is ez-az...nagyon aranyos az új mintád...és már milyen nagy kész belőle...Köszi a mintát, de nem tudtam megnyitni..
A cicáról... nem baj, legalább lesz nagy cicád...

Andulka 2018. július 4. 18:23  

A zseni átlát a káoszon! :-) Jó kis vidám képet választottál, és a cica, az is nagyon helyes lesz!

Tüzes Beáta 2018. július 4. 20:55  

Köszönöm a megértő, kedves szavakat. A kézműveseknél kötelező a káosz. Naná!

Fáni 2018. július 4. 22:28  

Megnyugodtam, nem csak nálam van "kreatívkáosz " - tetszik ez a kifejezés - .
Végre sikerült egy megfelelő, keskeny szekrényt szereznem, kicsit javult a helyzet.
Ez a mint valóban nagyon aranyos :)

Kata 2018. július 6. 15:27  

Egész rendes az asztalod. :-) Látnád az enyémet.:-D