Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. augusztus 24., péntek

Kiscica



Tegnap előtt este 11 óra után már lefekvéshez készülődtem mikor egy kiscica szaladt el előttem a szobában. Az ajtó nyitva volt a meleg miatt, így tudott bejönni.  Nem hittem a szememnek. Egyenesen a macskák kajájához ment, de fülön csíptük és kitettük az utcára. Másnap reggel ajtó nyitásra újra határozottan bejött és én már hagytam enni. Egész nap konzultáltunk mi legyen? Közben nem lehetett nem elalélni tőle, mert annyira jó fej. Interneten meg lett hírdetve, hogy ajándékba elvihető..., meglátjuk.
Közben nagyon megszerettük, főleg a fiúk. Én nem merem magamhoz édesgetni, mert félek a lánycicám megsértődik és én hozzá nagyon ragaszkodom. A fiam és a férjem nevet rajta nagyokat, kész műsor amit produkál. Nagyon jó természetű állat, most ő a sláger.
A szőnyegen is alszik, a dohányzó asztal polcán is alszik. Melege van, azért keres hűsebb helyeket. Rég volt nálunk kiscica, el vagyok ááááááájulva!

9 megjegyzés:

Tüzes Beáta 2018. augusztus 24. 21:06  

Hurrá! Esik és feltámadt a szél. Olyan finom illata van az esőnek!

Névtelen,  2018. augusztus 24. 21:24  

Bea, ez nem ér! :) Ekkora cukiságot, mint ez a macs - erre nem voltam felkészülve. :D
A cím alapján azt hittem, horgoltál/kötöttél/varrtál egy kiscicát. A nyúlbabád is aranyos, szeretem a munkáidat nagyon, írom sokszor elismeréssel.
Ilyen gyönyörű, okos kis pofit, mint a betévedt vándorotoknak van, a legjobb mintatervező sem tud kitalálni. :) Kár, hogy nálunk telt ház van.
Brigi

Tüzes Beáta 2018. augusztus 24. 21:49  

Oh, én is rajongok. De nálunk is telt ház van.

agnesordog 2018. augusztus 25. 13:48  

Oh, de tüneményes jószág ! Én minden kóbor állatkát befogadnék szívem szerint , de az én "gyönyörűségem " belebetegedne , ha más valakivel kellene osztoznia a szeretetünkön .

Vera 2018. augusztus 25. 18:39  

De aranyos...többször is elolvastam..milyen kis élelmes,egy idegen helyen csak úgy átmegy a lakáson... hamar belakta magát ...Mi cicánk se fogadna el , másik cicát...Kiváncsi leszek a fejleményekre...

Névtelen,  2018. augusztus 26. 9:43  

Na ez pont olyan ember-központú cica, mint a lányoméké, nagyon ritka az ilyen, sok, mint sok, rengeteg örömötök lesz benne, nálunk van 2 cica és 3 kutya, mindegyik nagy egyetértésben. Marika

Orsi 2018. augusztus 26. 17:53  

Gyönyörű kis cica, mini tigris :) kíváncsi vagyok rá, hogy megmarad e nálad, nem gondol egyet és elmegy másik helyre vagy ahonnan jött.

Holdgyöngy 2018. augusztus 27. 20:10  

Olvastalak az este, de hulla voltam írni. Kíváncsi vagyok mi lesz a sorsa, de emberes cica lehet, ha így feltalálta magát. Olyan, mint Cirnyó volt anno. Fiú vagy lány? Nem barátkoztak meg?

Jucus 2018. szeptember 3. 13:52  

Tartsátok meeeeeg! Übercuki! Gyönyörűűűű!
De jó volt nézni!