Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. október 22., hétfő

Játék, de annál több



Éjjel 1 óra. De ezt meg kell osztanom. Játékot rendeltem karácsonyra 3000 Ft-ért. Sokáig ebbe merültem bele, mert nagyon nekem való. Ali Expressen nézelődtem és mikor ráleltem erre a készletre itt ragadtam és nézelődtem. A lányom szívesen beszáll, a fiúk..., mit tudom én. A fent látható képet , szoba részletet el kell készíteni ezekből:



Ezen kívül van még több változat és jobbnál jobbak:










Most beájulok az ágyba. Jó éjt!

3 megjegyzés:

agnesordog 2018. október 22. 12:35  

Hihetetlen, miket találsz ! Kíváncsian várom, ahogyan alakul majd :-)
Jó szórakozást hozzá !

Rita 2018. október 22. 15:29  

Hú, nagyon izgalmas!